Finns det intresse för en p-bas till här? MIJ p-bas RI 91:a enligt förra ägaren, finns här någonstans på forumet, gulnad och sliten. Någon har försökt att göra ett så där relicing vid armbågen som är okej. Annars dings and things och ser ut som en 60-talare, mick kåpa finns oxå och en sliten gigbag.
Kollar mest intresse då jag helst inte vill sälja dennna goding men behöver få in pengar till en annan bas.
Rikt pris är väl 7-8000kr
Senast redigerad av spaceboy den mån 08 feb 2010, 01:45, redigerad totalt 4 gång.
Jo, det är min gamla Byggd -91. Original Surf Green. Fender Mint green pick-guard. Fender '62 ri mick. Switchcraft inputjack. Original Fenderkåpor. Mycket trevlig bas!
Anders
Basar: Rickenbacker 4001 -74, Fender AVRI `64 Jazz Bass, Ampeg Dan Armstrong -70
Bassmaniac skrev:Jo, det är min gamla Byggd -91. Original Surf Green. Fender Mint green pick-guard. Fender '62 ri mick. Switchcraft inputjack. Original Fenderkåpor. Mycket trevlig bas!
Anders
Ja den e grym:) vill gärna inte sälja men ska skaffa en annan och hoppas jag blir av med mina andra grejer först så jag kan behålla den. Trodde att det skulle bli huggsexa då PB verkar vara P-Bas land:)
mikbass skrev:Den har passerat mig också, och jag sliter mitt hår.... varför nu?
Oerhört bra bas. Köp!
...eller vill du byta, spaceboy?
Nja.. har fått ett erbjudande om byte med min Gibson mot en "sting" och tackat nej då jag vill ha pengar i mellan. ute efter pengar och inte byten, skulle jag byte så får du lägga i mellan. men sånt kan vi PM.a omdet är akuellt. Din är Slap kropp på din?