En Epi EB-0 eller Epi T-bird eller nåt sånt vore bra!
Eller nån cool halvacke. Eller Helacke iof.
Kan slänga med tex en 1x15-låda eller 1x18-låda eller nåt i bytet i så fall.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
TDHP skrev:En Epi EB-0 eller Epi T-bird eller nåt sånt vore bra!
Eller nån cool halvacke. Eller Helacke iof.
Kan slänga med tex en 1x15-låda eller 1x18-låda eller nåt i bytet i så fall.
Synd att du kommer med det nu. Jag var ju sugen på att byta min T-bird mot en J-bas när jag hade den till salu. Fast den är såld nu.
Det har hänt en del sen den där tråden uppdaterades senast - notan är nu uppe i 3 papp. Den närmar sig färdig, har grym potential, men en del jobb återstår som jag inte är kompetent att utföra och mer pengar plöjs inte ner i den!
Jag kan berätta mer om den via PM om du känner att det kan vara intressant.
Den här lät skitbra genom min rigg i lördags. Jag blev riktigt förvånad. Visste sedan tidigare att kvaliteten är bra men nu kan jag också rekommendera dessa rent ljudmässigt.
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Det har hänt en del sen den där tråden uppdaterades senast - notan är nu uppe i 3 papp. Den närmar sig färdig, har grym potential, men en del jobb återstår som jag inte är kompetent att utföra och mer pengar plöjs inte ner i den!
Hade nog varit trevligt, men jag vill inte lägga en massa mellanskillnad just nu, max nån femhundring i så fall. Baskontot är on hold ett tag...
Sen är det just en SG-bas jag vill ha isf. Men tack för erbjudandet!
Hade nog varit trevligt, men jag vill inte lägga en massa mellanskillnad just nu, max nån femhundring i så fall. Baskontot är on hold ett tag...
Sen är det just en SG-bas jag vill ha isf. Men tack för erbjudandet!
Jaha, jag hade tänkt mig ett byte rakt av i och för sig. Kan det vara intressant då?
SG-basar har ju varenda kotte, den här blir du definitivt ensam om!
Mja... Den är ball, men ska jag har shortscale ska jag nog vänta på en EB!
Får suga på det ett tag, har lite andra byten på gång.
Fast helst säljer jag ju.
TDHP skrev:Mja... Den är ball, men ska jag har shortscale ska jag nog vänta på en EB!
Får suga på det ett tag, har lite andra byten på gång.
Fast helst säljer jag ju.
No problemo.
Hör av dig med ett sånt därnt PM om du tänker om eller vill veta mer.
Var det inte den jag skulle köpa av dig? Vad hände egentligen där? Vi skulle väl byta eller nåt...