edvin skrev:KÖP! Rolandkuben suger dock jättejättemycket kuk.
Jag vet inte riktigt vad du har för intressen och vad du lägger i uttrycket du använder.
Är det en BassCube så är det en kanonförstärkare och dessutom är den i så fall min!! Säljaren visste inte riktigt själv....
Du har rätt, lite opassande. Jag tycker i alla fall att den låter väldigt dåligt, men blev just underrättad av kultivator att det är en gitarrstärkare.
De har ju gjort flera olika cuber. Bascuben har jag för mig låter bra.
Den där bruna cuben kan vara en gitarrvariant.. vet jag inget om.. men om det inte är det.. då kan det vara det bästa priset jag sett på en cube.. bascuben är som sagt SVINIGT bra!!
Robanjo skrev:blir depprimerad nu! Har velat ha en Washburn series 1000 hur länge som helst. ska till och med till stockholm nästa helg förmodligen.
Jag hade ju min ute till försäljning här i flera flera månader, i två omgångar till och med. Jag hörde inget från dig vad jag minns, men minnet kan ju svika.
Robanjo skrev:blir depprimerad nu! Har velat ha en Washburn series 1000 hur länge som helst. ska till och med till stockholm nästa helg förmodligen.
Jag hade ju min ute till försäljning här i flera flera månader, i två omgångar till och med. Jag hörde inget från dig vad jag minns, men minnet kan ju svika.
/Mats D
Hur gick det med den nu då? Byttes mot något va?
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
200071 skrev:Om det är gitarrförstärkaren så är den inget att ha till bas... Det är sant.
Va? Jag körde på en rock cube 60 för ett antal år sedan. jag tyckte den var kanonbra. Gillade även att jag hade möjlighet att lägga på dist och det var en njuk och go dist om jag inte missminner mig.
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
Nej, jag sålde den, köpte tillbaka den och sålde den igen. Men nån gång ska jag skaffa mig en S2-Classic:
Nej, jag sålde den, köpte tillbaka den och sålde den igen. Men nån gång ska jag skaffa mig en S2-Classic: