Såld
- Tössberg
- Medlem++
- Tössberg
- Medlem++
- Geddan
- VIP medlem
- Tössberg
- Medlem++
jag ska bara hitta en kamera då.Geddy_Lee skrev:Förmodligen och uppenbarligen en svårsåld stärk här på forumet.
Låna en kamera, ta en schysst bild på den, släng ut den på Blocket
och du får den garanterat såld.
tack för tipset (fast det var ju ganska uppenbart iofs.)
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- Geddan
- VIP medlem
Jag tror mer på Blocket än Vendolin.Aesthetica skrev:jag ska bara hitta en kamera då.Geddy_Lee skrev:Förmodligen och uppenbarligen en svårsåld stärk här på forumet.
Låna en kamera, ta en schysst bild på den, släng ut den på Blocket
och du får den garanterat såld.
tack för tipset (fast det var ju ganska uppenbart iofs.)
Blockets publik innehåller nog fler nybörjare och föräldrar som letar
första stärk till sina youngsters. Kan vara värt 20 spänn.
Men det ena utesluter ju inte det andra.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Tössberg
- Medlem++
- Mike
- The Transporter
- Tössberg
- Medlem++
it's fixed in the 1st post now mistahMikeO skrev:Det stod i rubriken innan den editerades.Aesthetica skrev:JJ Labs 150watts 15"are SKA det stå nånstans. får kolla.TDHP skrev:Är jag blind eller står det ingenstans vad det är du säljer?![]()
![]()
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
-
- Medlem++
- Tössberg
- Medlem++
- Tössberg
- Medlem++
Line ut, åtta ohm. bilder kommer som sagt i tråden på lördag (imorgon).bluezman skrev:hur ser den ut då? behöver en combo för rep och små gig. line out? Går det att koppla på en extra låda?
kan googla om du vill se en fabriksbild.
EDIT: Jag lyckas inte hitta nån fabriksbild, men hittat info som säger att modellen ska heta BS150.
Fast, det står nog på framsidan av den tror jag.
EDIT 2: Bilder kommer inte alls idag.

Senast redigerad av Tössberg den lör 23 maj 2009, 16:13, redigerad totalt 1 gånger.
- bluezman
- Medlem
hittade detta... kan/vill du hålla den till mig tills skattepengen kommer?
JJlabs BS150 Bascombo. 150W RMS i 8 Ω, 200W RMS i 4 Ω. 15” High Performande högtalare + piezo diskanthorn. Fläktkylt slutsteg. Passiv/aktiv ingång. Gain, Shape kontroll med Pull Flat Boost, Master kontroll. Kompressor med omkopplare och Ratio kontroll. 7-bands grafisk EQ med omkopplare In/POut. Hörlursutgång. XLR balanserad utgång på baksidan. Uttag för extra högtalare. Storlek 50X64X33cm.
JJlabs BS150 Bascombo. 150W RMS i 8 Ω, 200W RMS i 4 Ω. 15” High Performande högtalare + piezo diskanthorn. Fläktkylt slutsteg. Passiv/aktiv ingång. Gain, Shape kontroll med Pull Flat Boost, Master kontroll. Kompressor med omkopplare och Ratio kontroll. 7-bands grafisk EQ med omkopplare In/POut. Hörlursutgång. XLR balanserad utgång på baksidan. Uttag för extra högtalare. Storlek 50X64X33cm.
-wohoo, Black Betty, whambalam-
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
Medlem av PrataBas Gubbklubb 40+
- Tössberg
- Medlem++
Det verkar vara den som är min.bluezman skrev:hittade detta... kan/vill du hålla den till mig tills skattepengen kommer?
Håller den gärna. Ju snabbare jag blir av med den, desto bättre. Måste pröjsa kompressorpedal och bas.