Var köpa 3/16'' insexnyckel till Fender?

Prata om justeringar, reparationer och basbyggen
SnorLars
Medlem+

Var köpa 3/16'' insexnyckel till Fender?

Inlägg av SnorLars »

Jag hittade en hel sats med amerikanernas mått men har ju bara användning för 3/16.
Fender har ju en snygg en.

Någon som har förslag på var man enkelt kan hitta en i sthlm utan att beställa den hos 4sound?
Gäst
Kontot är inaktiverat

Re: Var köpa 3/16'' insexnyckel till Fender?

Inlägg av Gäst »

SnorLars skrev:Jag hittade en hel sats med amerikanernas mått men har ju bara användning för 3/16.

Någon som har förslag på var man enkelt kan hitta en i sthlm utan att beställa den hos 4sound?
En välsorterad järnaffär kan erbjuda insexnycklar en och en både i mm och tum...
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem

Re: Var köpa 3/16'' insexnyckel till Fender?

Inlägg av Klopper »

Roland skrev:
SnorLars skrev:Jag hittade en hel sats med amerikanernas mått men har ju bara användning för 3/16.

En välsorterad järnaffär kan erbjuda insexnycklar en och en både i mm och tum...
+ Hur mycket som helst!
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Järnaffär såklart, fast då kan man åka på att få köpa ett helt sånt där kit med massa olika storlekar.

När jag skulle justera dragstången på min Jazzbas så behövde jag nån speciell insexnyckel 3/6" eller vad det var. Minns inte så noga. Beställde den iaf från Gitarrdelar.se.
/Linus
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter

Inlägg av Mike »

Köpte en tum-sats på Biltema. 19:90!
TVR!
Because Porsche are for girls.
SnorLars
Medlem+

Inlägg av SnorLars »

spank u för alla svar.
Drog ner till Järnia runt knuten och de hade en lös 3/16. Ingen snygg fender med T i ändan men funkar.
Tack.
Välkommen till mellanmjölkens forum. Här silar vi mygg och sväljer kameler. :lol:
Skriv svar