Jag hittade en hel sats med amerikanernas mått men har ju bara användning för 3/16.
Fender har ju en snygg en.
Någon som har förslag på var man enkelt kan hitta en i sthlm utan att beställa den hos 4sound?
Var köpa 3/16'' insexnyckel till Fender?
-
- Medlem+
-
- Kontot är inaktiverat
Re: Var köpa 3/16'' insexnyckel till Fender?
En välsorterad järnaffär kan erbjuda insexnycklar en och en både i mm och tum...SnorLars skrev:Jag hittade en hel sats med amerikanernas mått men har ju bara användning för 3/16.
Någon som har förslag på var man enkelt kan hitta en i sthlm utan att beställa den hos 4sound?
- Klopper
- Hedersmedlem
Re: Var köpa 3/16'' insexnyckel till Fender?
+ Hur mycket som helst!Roland skrev:En välsorterad järnaffär kan erbjuda insexnycklar en och en både i mm och tum...SnorLars skrev:Jag hittade en hel sats med amerikanernas mått men har ju bara användning för 3/16.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!

Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
- Punkster
- Medlem+++