Schecter/Allparts JazzMan SÅLD!
- BBQV
- Forumvärd
Den är inte borta än, jag vill inte ropa hej innan det är klart, men han är ingen baspratare och kommer ifrån Hova (är det inte där Stikkan Andersson föddes?). Han har ett gig i Gävletrakten i kväll och passerar då Grillby på vägen. Därav de raska vändningarna.Luslejon skrev:Vågar man fråga vem som köpt den?
Han skulle sälja sin SVP-BSP för att finansiera en ny bas och jag tänkte tvärt om. Jag ska försöka göra en baspratare av honom när han dyker upp!
Senast redigerad av BBQV den lör 18 aug 2007, 12:06, redigerad totalt 1 gånger.
- BBQV
- Forumvärd
Ja, det är han. Jag mailade och föreslog ett byte och han nappade.GrafZeppelin skrev:Torde vara denna tjomme:
http://www.blocket.se/vi/11511605.htm?ca=11_s
- BBQV
- Forumvärd
Nå är det klart! Han var stressad, så provspelningen gick ut på att han lirade på basen genom preampen medans jag skruvade hysteriskt på alla rattar för att se att de funkade. Efter fem minuter var båda nöjda och han försvann igen. Han hade aldrig använt distkanalen på BSPn! Inte rätt preamp för honom... Men jag är glad!
-
- VIP medlem
Då får man gratulera till en synes god affär.BarbequeVillage skrev:Nå är det klart! Han var stressad, så provspelningen gick ut på att han lirade på basen genom preampen medans jag skruvade hysteriskt på alla rattar för att se att de funkade. Efter fem minuter var båda nöjda och han försvann igen. Han hade aldrig använt distkanalen på BSPn! Inte rätt preamp för honom... Men jag är glad!
- BBQV
- Forumvärd
Man tackar!Matte skrev:Då får man gratulera till en synes god affär.BarbequeVillage skrev:Nå är det klart! Han var stressad, så provspelningen gick ut på att han lirade på basen genom preampen medans jag skruvade hysteriskt på alla rattar för att se att de funkade. Efter fem minuter var båda nöjda och han försvann igen. Han hade aldrig använt distkanalen på BSPn! Inte rätt preamp för honom... Men jag är glad!
Jag har precis printat manualen och ska nu sätta mig och plugga lite teori. Familjen är hemma, så jag kan inte testa som jag vill...

Än!

- Geddan
- VIP medlem
Grattis till en bra deal!BarbequeVillage skrev:Man tackar!Matte skrev:Då får man gratulera till en synes god affär.BarbequeVillage skrev:Nå är det klart! Han var stressad, så provspelningen gick ut på att han lirade på basen genom preampen medans jag skruvade hysteriskt på alla rattar för att se att de funkade. Efter fem minuter var båda nöjda och han försvann igen. Han hade aldrig använt distkanalen på BSPn! Inte rätt preamp för honom... Men jag är glad!
Jag har precis printat manualen och ska nu sätta mig och plugga lite teori. Familjen är hemma, så jag kan inte testa som jag vill...
Än!
Ska vi starta klubben "Vi som spelar Ampeg-preamp"?
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- BBQV
- Forumvärd
- calif de funk
- VIP medlem
En SVP PRO rörförsteg härGeddy_Lee skrev:Grattis till en bra deal!BarbequeVillage skrev:Man tackar!Matte skrev:Då får man gratulera till en synes god affär.BarbequeVillage skrev:Nå är det klart! Han var stressad, så provspelningen gick ut på att han lirade på basen genom preampen medans jag skruvade hysteriskt på alla rattar för att se att de funkade. Efter fem minuter var båda nöjda och han försvann igen. Han hade aldrig använt distkanalen på BSPn! Inte rätt preamp för honom... Men jag är glad!
Än!
Ska vi starta klubben "Vi som spelar Ampeg-preamp"?

"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
- calif de funk
- VIP medlem
Grattis BBQV!BarbequeVillage skrev:Fyfaanihelvete va' me' dist det finns i den! Från knappt hörbart, lite grynigt till vrålande, tinnitusframkallande rundgång!
Recension kommer när jag torkat svetten ur pannan...
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
- Dereborn
- Dereborn