Lägger till en packe MM som bortskänkes mot avhämtning. Alternativet är Återbrukets pappersinsamling.
Det rör sig om c:a 10 årgångar fram t.o.m. juni 07. Några nummer av Fuzz och Bassist följer med. Den förste som dyker upp och hämtar dem får dem...
Flyttstädning
- BBQV
- Forumvärd
- broder blues
- Medlem++
Grejerna dök upp i förra veckan.BarbequeVillage skrev:Broder Blues fick ta den.
En tripp till Mönsterås bluesfestival i helgen hindrade mig att konfirmera komplett affär.
Den där LR Baggs.. är d inkl transducer?
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- BBQV
- Forumvärd
- broder blues
- Medlem++
Den där LR Baggs e väl elektronik för en akkegura?BarbequeVillage skrev:Que?broder blues skrev:Grejerna dök upp i förra veckan.BarbequeVillage skrev:Broder Blues fick ta den.
En tripp till Mönsterås bluesfestival i helgen hindrade mig att konfirmera komplett affär.
Den där LR Baggs.. är d inkl transducer?
Ursäkta en okunnig, men vad är en transducer?
Tyckte d stod nåt om transducer (i detta fallet en piezomik antar jag) på bildens låda. Så är d bara elektroniken eller komplett?
Fender friend & resident bluespolis
- BBQV
- Forumvärd