Svennebanans höffner från 50talet hängde förvånansvärt bekvämt måste jag säga.. har min P såhär högt ungefär..
Jazzen något högre.. lite Miller'eskt..
Bandlösa sitter i "Ale"-höjd..
Ale skrev:Enda bilden jag har på den här datorn, lägre än så här har jag aldrig, men här spelar jag hiphop och då blir det lite baggy
Arghh!VARNING!!!!
Kolla in de hårt böjda handlederna, risk för karpaltunnelsyndrom = karriären är över. Dessutom ser man ut som om man diggar fusion/jazzrock, och det vill man ju inte
Om man får böja händerna så här bör man kanske prova att försöka hålla halsen (alltså basens hals, inte sin egen) högre upp så handlederna får en mer naturlig arbetsställning.
Det varierar. Jag har svårt att hitta en höjd som funkar både när man sitter och står upp, så jag har två axelband anpassade efter respektive ställning.
..eller kort och gott så här;
<----
olabola skrev:Smälljud som låter skit är väl "slap" ?
Ale skrev:Enda bilden jag har på den här datorn, lägre än så här har jag aldrig, men här spelar jag hiphop och då blir det lite baggy
Arghh!VARNING!!!!
Kolla in de hårt böjda handlederna, risk för karpaltunnelsyndrom = karriären är över. Dessutom ser man ut som om man diggar fusion/jazzrock, och det vill man ju inte
Om man får böja händerna så här bör man kanske prova att försöka hålla halsen (alltså basens hals, inte sin egen) högre upp så handlederna får en mer naturlig arbetsställning.
Har funkat utan problem i snart 10 år, ungefär 6 timmar om dagen.
Men det kanske kommer.
EDIT:
Jaha, här slänger man upp en bild på sig själv utan att läsa mer än senaste sidan i tråden. När man sedan åbäkar sig med att läsa resten inser man att man har postat i tråden för typ ett halvår sen, och till på köpet lagt upp exakt samma bild som man gjorde nu. Jaja...
GurraG skrev:EDIT:
Jaha, här slänger man upp en bild på sig själv utan att läsa mer än senaste sidan i tråden. När man sedan åbäkar sig med att läsa resten inser man att man har postat i tråden för typ ett halvår sen, och till på köpet lagt upp exakt samma bild som man gjorde nu. Jaja...
Det kunde ha varit värre. Du kunde ha startat tråden också.
olabola skrev:Smälljud som låter skit är väl "slap" ?
Mr Spock skrev:Såhär såg det ut för 25 år sedan, och inte fan har det blivit bättre med åren:
Jag älskar den bilden!
Inte just för att Spock är med i den, utan för att den ser så skönt (post?)punkig ut! Rickenbacker, nitarmband, sletna kläder, anti-moderatmärke och en lagom säckig pose. Jag gillar det! Dessutom är den svartvit och grynig, och det gillar jag också.
Är det lugnt om jag printar ut och ramar in den, Spock? Skulle sitta som en smäck i mitt rum.