Foto: Mikael Lindberg/SR Västerbotten
Akta gitarrn bara!!
Den var säkrad, Gamla Bettan, hoppas jag?
Ja, jag är rädd att du inte ger mig din superbass-klonRix skrev:E du rädd för nåt Boom?
Jag spelade med Sandberg-bas och Windmill-bas, båda med Galli/Maruzurkaschscha-strängaredvin skrev:Vad spelade du med?
Hemskt gärna! Så himskans svårt att hitta gig bara.Boom skrev:Ja, jag är rädd att du inte ger mig din superbass-klonRix skrev:E du rädd för nåt Boom?![]()
Och så är jag nog lite rädd för väckarklockor, de är ganska otäcka faktiskt.
Hur är det med dig? Är du rädd för något? Köttbullar, flygplan, disktrasor?
Kan ni inte komma till Göteborg och lirar föresten!?
Haha! Där ser man, nageltrång är inte särskilt roligt.Rix skrev:Hemskt gärna! Så himskans svårt att hitta gig bara.Boom skrev:Ja, jag är rädd att du inte ger mig din superbass-klonRix skrev:E du rädd för nåt Boom?![]()
Haha, jag är rädd för nageltrång, det gör ont. Du såg så ängslig ut på soundcheck bilden som nu är borttagen.
Bra idé!! Och ange vilka låtar ni kör under soundcheck.Boom skrev:Haha! Där ser man, nageltrång är inte särskilt roligt.Rix skrev:Hemskt gärna! Så himskans svårt att hitta gig bara.Boom skrev:Ja, jag är rädd att du inte ger mig din superbass-klonRix skrev:E du rädd för nåt Boom?![]()
Haha, jag är rädd för nageltrång, det gör ont. Du såg så ängslig ut på soundcheck bilden som nu är borttagen.
Angående bilden så var det ju bara soundcheck, och det är väl egentligen inte ett "Live-foto".
Får starta en ny tråd: visa dina soundcheckbilder
Det enda jag vet är Sticky och där e lite knepigt att komma till om man inte är mer etablerad. Tipsa gärna om andra hak så ska vi bearbeta dem!Boom skrev:Det måste väl finns ställen här i Göteborg som ni kan lira på, hur svårt kan det vara?(famous last word)
Det enda jag vet är Sticky och där e lite knepigt att komma till om man inte är mer etablerad. Tipsa gärna om andra hak så ska vi bearbeta dem!Boom skrev:Det måste väl finns ställen här i Göteborg som ni kan lira på, hur svårt kan det vara?(famous last word)
Ja, man vet ju hur jobbigt det är att ha en massa fans springande runt en hela tiden. Eller inte!200071 skrev:Boom är rädd för att synas och att någon ska få för sig att han kan spela bas.Rix skrev:E du rädd för nåt Boom?
Ta och kolla de lokala klubbarna i stan typ Belsepub, Club centurion. Belse är iofs hård jävla musik oftast men vi lirade ju där i Lördags och det verkade gå hem. Club Centurion är väl en möjlig variant. Vi skulle ju kanske kunn försöka oss på ett utbyteRix skrev:Tack John för lite uppslag, får bränna iväg ett gäng plattor o se om nån nappar.