5 plattor i hyllan som man skäms för!
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Fan asså.. Jag skulle nog vara stolt över vissa plattor som har nämnts som pinsamma om jag själv hade ägt dem.
Men själv..
Spyro Gyra Tre plattor (!)
Mezzoforte Hmm..
Sha Boom R.O.C.K. Oh my god!!
Al Jarreau Hearts Horizon. Fattar inte hur jag stod ut med sången.
Michael Franks Nån som minns honom..? Sjunger jättekonstigt. Men jag köpte den för musikerna som var med på plattan.
David Sanborn Change Of Heart. Jag är tvungen att nämna den också, men jag kommer ihåg att jag gillade plattan väldigt mycket. Men inte nu längre.. Fattar inte hur jag kunde gilla den.
Men själv..
Spyro Gyra Tre plattor (!)
Mezzoforte Hmm..
Sha Boom R.O.C.K. Oh my god!!
Al Jarreau Hearts Horizon. Fattar inte hur jag stod ut med sången.
Michael Franks Nån som minns honom..? Sjunger jättekonstigt. Men jag köpte den för musikerna som var med på plattan.
David Sanborn Change Of Heart. Jag är tvungen att nämna den också, men jag kommer ihåg att jag gillade plattan väldigt mycket. Men inte nu längre.. Fattar inte hur jag kunde gilla den.
"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Geddan
- VIP medlem
Underbar Isländsk musik!funkys**t skrev: Mezzoforte Hmm..
Shhh!!! Johannes kan höra dig!!funkys**t skrev:Sha Boom R.O.C.K. Oh my god!!
Nä nu!! Al Jarreau, en av världens bästa! Fast verkligen fel platta!funkys**t skrev:Al Jarreau Hearts Horizon. Fattar inte hur jag stod ut med sången.
Bättre laid back jazz finns inte! Säg inte att det är "Passionfruit du sitter på?! För då; ta hit!!funkys**t skrev:Michael Franks Nån som minns honom..? Sjunger jättekonstigt. Men jag köpte den för musikerna som var med på plattan.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
- Jan Hellman
- Diesel
- Medlem++
De är ändå lite kult att ha kvardaionsavage skrev:Kan du inte sälja Dr Bombay och Vengaboys till mig då?Diesel skrev:Backstreet boys 2 album
Dr. bombay - Calcutta
Vengaboys - Boom Boom (singel)
Addis black widdow - deras första
De är väl de sämsta som bör förstöras

Men kan kanske tänka mig att byta mot en öl, men jag ska fundera på om de ska avyttras...
Addis skäms jag mest pg.a. deras framträdande i årets molodifestival
- Diesel
- Medlem++
- durito
- VIP medlem
- criss
- Medlem+
ok skiva som man borde skämmas över men gillar och lyssnar på när man är full:
massive luxury overdose av poporkestern Army of Lovers(kanske världens bästa bandnamn)
låtar som obsession och candyman messiah - ahh, shit vad bra!
vilka arr, vilka texter, vilken humor!
och sen står det på konvolutet att det är jean-pierre barda på trummor, la camilla på bas och alexander bard på datorer.
alla borde lyssna in sig på den lysande rytmsektionen barda/la camilla!!!
massive luxury overdose av poporkestern Army of Lovers(kanske världens bästa bandnamn)
låtar som obsession och candyman messiah - ahh, shit vad bra!
vilka arr, vilka texter, vilken humor!
och sen står det på konvolutet att det är jean-pierre barda på trummor, la camilla på bas och alexander bard på datorer.
alla borde lyssna in sig på den lysande rytmsektionen barda/la camilla!!!
R.I.P Jr Eric
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry...
http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
if flying was the language of man, soaring would be it's poetry...
http://www.provasegelflyg.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Prata Bas Stal Min Fritid
- Medlem+
Åh..men du? Starship edelweiss då? Jag älskar den låten. En av de bästa danslåtarna under 90-talet. (Den kom till Sverige på 90-talet iaf) Min beundran består av 99,9% nostalgi eftersom jag typ 13-15 då..men ändådaionsavage skrev:Jag skäms inte för någonting just nu. På myrorna har jag botaniserat djupt i backarna och det är humor hela vägen... "bring me edelweiss" för 2:- (kommer ni ihåg den: ett gäng tyrolare som levde rövare till ompa-disco med smak av ABBA:s S.O.S)!! Jag har en svägerska som är från österrike och det är lika roligt varje gång hon kommer hit och får höra den![]()
Men det så klart. Jag ångrar djupt att jag lämnade Village people och Scotch hos mina föräldrar när jag flyttade, för då var de pinsamma misstag, det hade varit kul att ha dem kvar idag!
Det görs ingen bra dansmusik längre...EDELWEISS - ICH LIEBE DISH!
http://www.youtube.com/watch?v=eEpcjgYHE4U
världens bästa vidoe också:-)
- Liten
- Hedersmedlem