Peavey Fury

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
slangen
Nykomling

Peavey Fury

Inlägg av slangen »

Tjenare! Ja har en Peavy Fury som bara står och samlar damm för tillfället. Jag hade tänkt mig 2000:- för den ink. ett hardcase.
Mvh Niclas
www.uglynaked.se
Alden Beatbacker
Washburn xb-200 (4 sale)
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Har du nån bild och lite mer info? Var är den byggd? Vilket år? I vilket skick är den? Osv...
/Linus
slangen
Nykomling

Inlägg av slangen »

Hej! Det står på den att den är byggd i Usa, men jag vet inte vilket år den är byggd.Jag tycker att den är i bra skick några små repor här och där men inget farligt. Den riktigt lätt spelad.

Bild

Bild

Bild
www.uglynaked.se
Alden Beatbacker
Washburn xb-200 (4 sale)
Användarvisningsbild
Punkster
Medlem+++

Inlägg av Punkster »

Har hört mycket gott om Peaveys USAbyggda basar, dom verkar riktigt prisvärda. Synd bara att det var så skrikig färg :wink: Sen har väl jag lovat mig själv att inte köpa mer basar på ett tag nu...
/Linus
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Galet snygg den var. Garanterat mycket bas för pengarna också! Den borde vara från mitten eller slutet av 80-talet med det huvudet (och den färgen).
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
A_Warning
Medlem+

Re: Peavey Fury

Inlägg av A_Warning »

slangen skrev:Tjenare! Ja har en Peavy Fury som bara står och samlar damm för tillfället. Jag hade tänkt mig 2000:- för den ink. ett hardcase.
Mvh Niclas
Åhh en sådan bas har jag haft! Eller kanske till och med denna? Bra bas var det iaf och bra pris på denna.
Kultivator
Medlem++

Inlägg av Kultivator »

Alltså fan vad snygg den är...
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Skriv svar