Jag vet att jag låter som en rockgubbe och det är OK för jag ÄR det. Lyssna se och njut:
http://www.youtube.com/watch?v=aMCrTqTXYDU
För nostalgikerna - Santana Europa, vilken låt!
- calif de funk
- VIP medlem
För nostalgikerna - Santana Europa, vilken låt!
"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
Man har t.ex. INTE sett ABBA när man varit på wallmans (om man nu skulle råka hamna just där...)"
- Dereborn
- Bean
- VIP medlem
- prunier
- Medlem+
- calif de funk
- VIP medlem
Moonflower var det
. Inklusive Let the children Play (härlig låt), Black Magic Woman, Zulu m.m. Visst är det en härlig platta
.
Kolla på sustainet nånstans mellan fjärde och femte minut. That is Devadip Carlos Santana
Har spelat mycket Santana på 80-talet jag med. Det var liksom en självklarhet då att man ska kunna spela dem i ett coverband

Kolla på sustainet nånstans mellan fjärde och femte minut. That is Devadip Carlos Santana

Har spelat mycket Santana på 80-talet jag med. Det var liksom en självklarhet då att man ska kunna spela dem i ett coverband

"En kopia räknas ALDRIG som ett original.
- Dereborn
- Dereborn