Warwick Corvette $$ 5 OFC Honey Violin - SÅLD!

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

Du vill inte byta in ett barn i valfri ålder och en sliten gräsklippare...eller nåt?
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Roland skrev:Du vill inte byta in ett barn i valfri ålder och en sliten gräsklippare...eller nåt?
Vafalls? Suktar Roland efter ännu en Warwick?! :shock: :shock: :shock:
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter

Inlägg av Mike »

Samuel V skrev:
Roland skrev:Du vill inte byta in ett barn i valfri ålder och en sliten gräsklippare...eller nåt?
Du kommer att förstå när du har gräsklippare och barn, Samuel. ;)
TVR!
Because Porsche are for girls.
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

Samuel V skrev:

Fel färg, fel mickar, fel antal strängar, fel form...men det händer något inom mig som jag inte kan förklara när jag ser den basen med den prislappen....jag inser antagligen att det är en bra affär...som jag tyvärr inte kan göra just nu...
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Hmm... Hade jag haft gräsmatta så hade det ju varit en tanke. Kedja ungen till gräsklipparen så man själv slapp det görat. Fast jag har faktiskt börjat fundera på hus-köp. Finns ett inte alltför långt bort som är fräscht och bra, lite för nära en rätt trafikerad väg tycker min sambo men äh... :)
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

Hellish skrev:
Hmm... Hade jag haft gräsmatta så hade det ju varit en tanke. Kedja ungen till gräsklipparen så man själv slapp det görat. Fast jag har faktiskt börjat fundera på hus-köp. Finns ett inte alltför långt bort som är fräscht och bra, lite för nära en rätt trafikerad väg tycker min sambo men äh... :)

Vill ni få till den där riktiga storfamiljskänslan så kan jag byta in fler än ett barn... :wink:

Och fundera allvarligt på det där med vägen...skall man verkligen ha den nära?
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Roland skrev:Och fundera allvarligt på det där med vägen...skall man verkligen ha den nära?
Om vi säger så här. Jag växte upp i ett hus som var lika nära vägen OCH hade en räls mellan tomten och vägen där det fraktades bandvagnar och stridsvagnar på tåg. Ett par gånger om dagen fick vi rätta till alla tavlor och speglar. Jag är van..

Tänkte du ur barnperspektiv så.. Tja... Det är mer tomt åt andra hållet. Mot vägen är det ett par äppelträd och en liten slänt, större lekyta på andra sidan huset. Får väl dra upp ett stängsel i värsta fall. :D
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

Hellish skrev:
Roland skrev:Och fundera allvarligt på det där med vägen...skall man verkligen ha den nära?
Om vi säger så här. Jag växte upp i ett hus som var lika nära vägen OCH hade en räls mellan tomten och vägen där det fraktades bandvagnar och stridsvagnar på tåg. Ett par gånger om dagen fick vi rätta till alla tavlor och speglar. Jag är van..

Tänkte du ur barnperspektiv så.. Tja... Det är mer tomt åt andra hållet. Mot vägen är det ett par äppelträd och en liten slänt, större lekyta på andra sidan huset. Får väl dra upp ett stängsel i värsta fall. :D
Jo, det var mer barnperspektivet jag hade för mig...blir ju lätt så med barn i massor omkring sig.
Staket och sedan ligga i hängmattan alltså...låter som ett bra upplägg.
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Inlägg av the_great_alfonzo »

Hördu, jag har iaf bestämt MEJ för att köpa den nu... Nu måste jag bara bestämma åt mina päron oxå :) Skickar du den i det priset också?
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Jag antar att de 2 switcharna är single/humbucker för bägge mickar?
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

the_great_alfonzo skrev:Jag antar att de 2 switcharna är single/humbucker för bägge mickar?
Switcharna är parallell, singe coil och serie. Följer till och med med en manual till basen.. :)
Användarvisningsbild
Valle
VIP medlem

Inlägg av Valle »

Det är ju helt sjukt att man ska måsta dumpa priset sådär för att få nått sålt. Det där är ju en riktig kanonbas dessutom, och bra låter den, i alla när Tomas spelade på den... Hade nu varit efter sommaren så hade jag förbarmat mig över den, men nu behöver jag mina pengar för att överleva första månaden i Oslo, tills jag får första lönen.
/Johan
Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm.
Presentation
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Valle skrev:Det är ju helt sjukt att man ska måsta dumpa priset sådär för att få nått sålt. Det där är ju en riktig kanonbas dessutom, och bra låter den, i alla när Tomas spelade på den... Hade nu varit efter sommaren så hade jag förbarmat mig över den, men nu behöver jag mina pengar för att överleva första månaden i Oslo, tills jag får första lönen.
Ja det är väl lågsäsong på dyrare basar överhuvudtaget, men det känns som att det är lite extra svårt att sälja Warwick i Sverige just nu. Man får säkert bra mycket mer för den om man säljer den på Ebay, menmen...

Blir köpet av så får jag gratulera Alfons till ett riktigt kap. :D
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Mgahahahhahahah!!!

MEIN!!!

MEIN!!!
Användarvisningsbild
knedy
VIP medlem

Inlägg av knedy »