Pedalcase + Pedal
- Surfin'
- Medlem++
Pedalcase + Pedal
Säljer ett Stonecastle pedalcase i gott skick i storleken 12x45x40 500:-
Har även till salu ett stycke Digitech Turbo flanger som låter förjävla bra 500:-
Pengar går först men har du något intressant så kanske byteshandel går an. PMa! Mobilkamerabilder går att fixa vid önskemål.
Har även till salu ett stycke Digitech Turbo flanger som låter förjävla bra 500:-
Pengar går först men har du något intressant så kanske byteshandel går an. PMa! Mobilkamerabilder går att fixa vid önskemål.
Re: Pedalcase + Pedal
Shit! Behöver jag ett pedalcase kanske? 
Funderar lite på det och återkommer!

Funderar lite på det och återkommer!
- Bassplaya
- VIP medlem
Jag behöver ett. men detta blir kanske lite i största lagetrumpeldunken skrev:Shit! Behöver jag ett pedalcase kanske?![]()

Jag behöver nog inte ett egentligen... Duger bra att ta med dom i plastpåse de fåtal gånger jag använder dom utanför mitt rum, och så lägger man dom på golvet. Smidigt, haha! och det kanske är i största laget för mig också, hehe...Bassplaya skrev:Jag behöver ett. men detta blir kanske lite i största lagetrumpeldunken skrev:Shit! Behöver jag ett pedalcase kanske?![]()
-
- Medlem++
- mikkejohansson
- Medlem++
-
- VIP medlem
- groovyjr
- VIP medlem
Det kan säkert stämma, har själv haft ett liknande Stonecastle. Tror det är deras första modeller innan de började göra dem i "plast"mikkejohansson skrev:Säkert att det är ett Stonecastle? Har aldrig sett den modellen hos dem...

If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- FreCKo
- Medlem++