http://vendolin.se/annonce_detail.asp?annonceid=5660334
Coolt! Om man gillar vintage...
Vore kul att höra hur den låter jämfört mot en ny re-issue! Någon som har provat kanske?
Rysk EHX/Sovtek Big Muff Pi på vendolin
- joachime
- Medlem++
När Sovtekmuffarna kom till Sverige 1994 såg de ut sådär. Jag köpte ett av de första exemplaren som hade en annan typ av rattar. 1995 köpte jag en till och den hade dom där helsvarta rattarna. Ljudet skillde sig lite mellan exemplaren, men båda lät Big Muff.
Köpte en Little Big Muff för något år sedan och det är ingen större skillnad på ljudet jämfört med Sovtek-varianten.
Köpte en Little Big Muff för något år sedan och det är ingen större skillnad på ljudet jämfört med Sovtek-varianten.
Jobbar på Reason Studios
Spelar musik och omusik på fritiden
Spelar musik och omusik på fritiden
- Bassplaya
- VIP medlem
Okej, tack! Då kan man lika gärna köpa en nytillverkad... om man ska köpa Big Muff Pi dvs.joachime skrev:När Sovtekmuffarna kom till Sverige 1994 såg de ut sådär. Jag köpte ett av de första exemplaren som hade en annan typ av rattar. 1995 köpte jag en till och den hade dom där helsvarta rattarna. Ljudet skillde sig lite mellan exemplaren, men båda lät Big Muff.
-
- Medlem+
- maltjik
- Medlem+
fråga parkas. han har nog ett bra svar.Bassplaya skrev:Vad är det egentligen med Stockholmares oförmåga att skicka saker?
Överallt på tex på blocket och vendolin står det alltid längst ner i stockholmarnas annonser "skickas ej"
Kan någon förklara detta fenomen för mig?

ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"