Låter riktigt bra som försteg eller som topp vid vardagsrumsvolym eller vid inspelning.
Ganska underskattad och helt klart ett klipp till detta låga pris. Distar mycket skönt vid högre gain. Rackmonteringskit ingår.

Besvarat...Matte skrev:Du har PM.....
Då var den såld då!jr skrev:Besvarat...Matte skrev:Du har PM.....
Typiskt, men grattis!Matte skrev:Då var den såld då!jr skrev:Besvarat...Matte skrev:Du har PM.....
Här går det undan.peter_s skrev:Typiskt, men grattis!Matte skrev:Då var den såld då!jr skrev:Besvarat...Matte skrev:Du har PM.....
Ja, jag har själv varit nyfiken på en sådan ett tag, men det lönar sig uppenbarligen bättre att vara inloggad även på dagtid än att inte vara det ibland.Matte skrev:Här går det undan.
och tack! Har letat länge efter en för vettiga pengar.
Den kommer säkerligen funka alldeles utmärkt till det jag ska ha den till.peter_s skrev:Ja, jag har själv varit nyfiken på en sådan ett tag, men det lönar sig uppenbarligen bättre att vara inloggad även på dagtid än att inte vara det ibland.Matte skrev:Här går det undan.
och tack! Har letat länge efter en för vettiga pengar.Hoppas i vilket fall att du gillar den! (och gör du det inte, så, tja...
)