Kommentar från Sven Lindvall

Prata om olika basister, kända som okända
Användarvisningsbild
bakombasistensbas
Medlem

Inlägg av bakombasistensbas »

Okej jag hajjar, är inte inne i jargongen - trodde det var nån obskyr spelteknik. Relicmind vore ju gött - helt plötsligt spelar man som DuckDunn 8)
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

Inlägg av mikkejohansson »

Passar på att hälsa välkommen med, hade ett par mil för långt till Glanshammar för att åka (Skellefteå-Glanshammar=c:a 75 mil), men hade jag känt till Hr Lindvalls medverkan hade jag nog tankat Skodan och satt iväg :). Jag är, och har länge varit, ett stort fan!

Ni var och spelade med Anna T på Trästockfestivalen i Skellefteå för ett par år sen och det är fortfarande en av mina favoritkonserter under de femton år jag jobbat med festivalen (gjorde backline åt er då). Avnjöt konserten från monitormix med bara nån meter till basriggen och gottade mig åt ett fint sound! Tack för det!
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
lill_frasse
Medlem+

Inlägg av lill_frasse »

Skoj att höra från Sven igen det var helt klart mycket tänkvärt som sades. Och det var skoj med BassBall spelandet. Lite lagom nördigt och kul med en paus från alla basar och riggar. Du verkar nått fram till en otrolig självinsikt och vad gott det måste vara att kunna säga till sig själv det här lät inget vidare men det ordnar sig. Fortsätt vara awesome vi andra hittar nog dit så småning om.
Skriv svar