Är inte helt hundra på att den ska säljas, men jag är sugen på en Radial J48 så om det är någon som har en sådan och vill byta mot min så säger jag ja.

Pris: 1200:-
Som typ en Redbox? I så fall kan det kanske vara intressant.....basmartin skrev:men har en liten snitsig funktion där man kan ta en signal från högtalarlådan och JDI:n gör något mumbojumbo med den signalen så det låter grymt ut i t ex, ett PA.
Ja, fast på ett annat tillvägagångssätt. Redboxen kopplas mellan förstärkare och låda, medan JDI måste få signalen från högtalarens parallellutgång(eller vad det heter). Kopplar man den mellan förstärkaren och lådan så går saker sönder, säger handboken.MikeO skrev: Som typ en Redbox? I så fall kan det kanske vara intressant.....
Alla tiders.edvin skrev:Definiera "grymt"!
Jaha, då förstår jag!basmartin skrev:Ja, fast på ett annat tillvägagångssätt. Redboxen kopplas mellan förstärkare och låda, medan JDI måste få signalen från högtalarens parallellutgång(eller vad det heter). Kopplar man den mellan förstärkaren och lådan så går saker sönder, säger handboken.MikeO skrev: Som typ en Redbox? I så fall kan det kanske vara intressant.....
Alla tiders.edvin skrev:Definiera "grymt"!
Det är bara blunda och köpa!macahan skrev:men måste du sälja nu.. jag vill ha den här men nu i sommartid är de unmöglich att slanta..
Synd, men säg till om du ändrar dig.macahan skrev:nonono.. det får vara. merde.
Hm, har inte kommit ngt.bassgroover skrev:PM skickat
Jag har PMat dig. funkar?bassgroover skrev:Jag provar igen
Allt väl annars?bassgroover skrev:yep nu fick jag det
Lysande! Lite livsglädje snart då.bassgroover skrev:Javisst, snart semester![]()
Och snart får du mail istället
Man får för sig mycket dumt, ja.Hellboy skrev:Men Martin då..... Gör du inte nå´t dumt nu? Behåll.![]()
//J