Fick med den här toppen på köpet som jag inte riktigt behöver. Marshall 200w transistor, låter schysst, lite sliten, vissa pottar är tröga och vissa är "vanliga", knaster i en.
2000kr?
Marshall 200w transistor
- FreCKo
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
Mer... Hum... Har inte testat den SÅ mycket faktiskt! Testade den lite snabbt igår för att se att den fungerade men jag kör ju min Sovtek-topp så. Den ljudbilden jag fick är att den är väldigt neutral så att säga, rätt rockig och bra tryck i basen!TDHP skrev:Hur skulle du säga att den där är jämfört med 400RB?
Det är ju ungefär samma specar.
Kan dock behöva en runda med oxideringssprej på potarna, knaster i den ena och den andra är lite småtrög.
- FreCKo
- Medlem++
- FreCKo
- Medlem++
- MatsD
- Medlem++
Tja, det beror väl på dig - om du vill sälja en stärkare, en djurpark eller din penis.FreCKo skrev:ingen vadå? penis? djurpark?MatsD skrev:Ingen bild, ingen...
/Mats D
Allvarligt, så vor det väl bra med en bild på stärkaren eller i varje fall en modellbeteckning eller en länk eller nåt som gör att det framgår vad det är du säljer förutom att den är på 200 watt.
/Mats D
- FreCKo
- Medlem++
Jag vetMatsD skrev:Tja, det beror väl på dig - om du vill sälja en stärkare, en djurpark eller din penis.FreCKo skrev:ingen vadå? penis? djurpark?MatsD skrev:Ingen bild, ingen...
/Mats D
Allvarligt, så vor det väl bra med en bild på stärkaren eller i varje fall en modellbeteckning eller en länk eller nåt som gör att det framgår vad det är du säljer förutom att den är på 200 watt.
/Mats D