Då var det äntligen komplett.
Blev grymt imponerad av Small Stonen, vicken fejser!
Enda problemet var att Holy Graylen inte gillade Powerplanten utan gnisslade och surrade faktisk med alla adaptrar jag testade förutom originalet.
MikeO skrev:Då var det äntligen komplett.
Blev grymt imponerad av Small Stonen, vicken fejser!
Enda problemet var att Holy Graylen inte gillade Powerplanten utan gnisslade och surrade faktisk med alla adaptrar jag testade förutom originalet.
TU-2->GT2->BassIG->SB->CB->SS->Mistress->HG
HAHAHAHAHA!!!! Sist nä du var hemma hos mig vill jag minnas någon som bara skakade på huvudet när han såg mitt pedalbord och sa: Nej.. sånt där ska jag inte hålla på med.. kanske en multieffekt.. men inte mer...
Liten skrev:HAHAHAHAHA!!!! Sist nä du var hemma hos mig vill jag minnas någon som bara skakade på huvudet när han såg mitt pedalbord och sa: Nej.. sånt där ska jag inte hålla på med.. kanske en multieffekt.. men inte mer...
Det ska en stor man till att erkänna att han hade fel.
Anledning till att jag skakade på huvudet åt dig var att jag vet hur jag själv blir när jag kommer på nåt nytt. GALEN!
Tänkte bara testa en pedal och vipps, två månader senare så hade man ett bord värd mer en en P-bas.
Ja, vad kan detta vara för version tro...svårt det där. Antingen skulle man haft tidernas största bord eller så plockar man av och på till olika gig. De första fyra till höger (preamp, tuner, komp, oktav) är med jämnt numer i alla fall. Rusty Boxen är ny
Ja, vad kan detta vara för version tro...svårt det där. Antingen skulle man haft tidernas största bord eller så plockar man av och på till olika gig. De första fyra till höger (preamp, tuner, komp, oktav) är med jämnt numer i alla fall. Rusty Boxen är ny
vad är de för något spännande den där rusty boxen ?
Stiligt! (men du borde ju få plats med minst en pedal till... )
Hur trivs du förresten med VFB-2an? Fått någon användning av feedbackkretsen?
Skulle ju banta ner pedalbordet till bara OD, Fuzz och tuner!!!
Men som vanligt ramlade det in lite annat kul så efter lite knep och knåp ser nu det nya pedalbordet ut så här:
Korg DT-10 -> 3Leaf Audio Groove Regulator -> Way Huge Pork Loin -> Way Huge Swollen Pickle -> Ampeg SubBlaster -> Ibanez FL301-DX -> Sans-Amp BassDriver -> A/B-box för kanalbyten...
Vi får väl se hur länge det dröjer innan det ska bantas ner igen
If it ain't got groove it ain't got soul... Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
groovyjr skrev:Skulle ju banta ner pedalbordet till bara OD, Fuzz och tuner!!!
Men som vanligt ramlade det in lite annat kul så efter lite knep och knåp ser nu det nya pedalbordet ut så här:
Korg DT-10 -> 3Leaf Audio Groove Regulator -> Way Huge Pork Loin -> Way Huge Swollen Pickle -> Ampeg SubBlaster -> Ibanez FL301-DX -> Sans-Amp BassDriver -> A/B-box för kanalbyten...
Vi får väl se hur länge det dröjer innan det ska bantas ner igen
Stiligt!
Jag vill gärna veta mer om vad du tycker om Way Huge-pedalerna och Groove Regulatorn. Använder du förresten effektloopen på GR:n alls? Det är en grej som fler effektpedaler borde ha.