Ale skrev:Tack men har redan P-bas. Inga byten på den här!
Har du köpt 61:an?
/T
Edit: Fantastiskt fräckt lirat på promotionsnutten
Kul att du gillar!
Nä, en Squire CV 60's. Den är kanon för att vara en P-bas, men den stannar nog inte.
Hehe!
Min P-bas sitter lite löst den med.
Men,men.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
/T
Kul att du gillar!
Nä, en Squire CV 60's. Den är kanon för att vara en P-bas, men den stannar nog inte.
Hehe!
Men,men.
Min P-bas däremot, sitter fast
/T
Superlim?
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
/T
Kul att du gillar!
Hehe!
Men,men.
sorry Ale, men var tvungen
Jag vet att du är sugen, men jag tar inte betalt i natura!
Men åh, här sitter jag och jazzar bandlöst framför datorn och så dyker du upp och är så där bra. Din skit, nu måste jag ju öva ännu mera! (Bra spelat menar jag såklart )
Maruszczyk Jazz, HPD Jazz
Roland Jazzchorus gitarrförstärkare och spel i lägenheten
Tackar:)!! Är kanonnöjd med den höjde stränghöjddn 1 centimeter eller så samt slängde på lite tjockare strängar:):P ne men den är en dröm att spela på!!!
Grattis! En av två basar tillverkade av dessa prototyper! Kanonbas om jag själv får säga..
Vad gör du på jobbet? Stick hem!
hehehe! Fixar ihop min egen "lånebas" (Artist deluxe 5), har spelning på marinan i Ystad på Onsdag 20.00 med Gitte Pålsson, kom gärna förbi om ni är i stan och vill lyssna på lite laid back jazz-visa! Gitte är bra men basisten är ett osäkert kort...
Grattis! En av två basar tillverkade av dessa prototyper! Kanonbas om jag själv får säga..
Vad gör du på jobbet? Stick hem!
hehehe! Fixar ihop min egen "lånebas" (Artist deluxe 5), har spelning på marinan i Ystad på Onsdag 20.00 med Gitte Pålsson, kom gärna förbi om ni är i stan och vill lyssna på lite laid back jazz-visa! Gitte är bra men basisten är ett osäkert kort...
Ale! vi får träffas och ta ett par öl!
Lätt! Ring mig när du känner dig ledig (nej, inte ledigt klädd )