Här är en högskolestudent som visar hur man använder en Warwick (om man vill), postar med Oskars (Aesthetica)s tillstånd:Geddy_Lee skrev:Warwick är en bas som utstrålar allt annat än ngt coolt i mina ögon.Samuel V skrev:Jag syftade inte bara på högskolestudenter. Syftade naturligtvis på Geddans förakt mot allt som har med vetenskap, logik och förnuft att göra. MEN de verkar också hysa agg mot folk som utbildar sig efter gymnasiet.
Det måste jag ha rätt att tycka. Jag kanske inte behöver göra det i tid och otid, men jag kan öht inte få ihop A.C med en Warwick.
Men tycker han att det är vad han vill lira på, så tänker jag inteförbjuda honom (om ngn nu trodde att jag har makten att göra det)
När det kommer till min kommentar om högskolestudernade så syftar jag på överpretensiösa 20-åringar som tror att prio 1 när de lirar på krogen är att stå på samma fläck och lira "rätt" en hel kväll.
Jag känner att de och Warwick känns som en väldigt passande simbios.
Om du vill dra det till att jag föraktar folk som utbildar sig efter gymnasiet, så må det vara hänt.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Xn7nHS6seP4[/youtube]
Jag rör mig mycket på scen, men vad menar du med att spela rätt? Att spela rätt är för mig att groova loss utav fan i helvete med trummis, inte att spela låten man spelar exakt som den är (som jag tolkar det som att du gör i coversvängen?). Rätta mig gärna om jag har fel, men vad jag har förstått så sysslar du mest med coverbandsgig? Inget fel med det förstås, men det går inte ihop med bilden du försöker förmedla här.
Kram\Samuel.