japp byte, tar kort på den senare idag efter jobbet.Punkster skrev:Det kan va intressant. Var du sugen på ett byte isf?basoskar skrev:jag har en combo på 100w, hjul så den rullar o är lätt att ta med sig, mkt kraft i den , japanare.
kan skicka bilder om du vill.
Skicka gärna ett PM med lite bilder, mer info och sånt så får vi se
Lådorna är sålda
-
- Medlem
- Punkster
- Medlem+++
basoskar skrev:japp byte, tar kort på den senare idag efter jobbet.Punkster skrev:Det kan va intressant. Var du sugen på ett byte isf?basoskar skrev:jag har en combo på 100w, hjul så den rullar o är lätt att ta med sig, mkt kraft i den , japanare.
kan skicka bilder om du vill.
Skicka gärna ett PM med lite bilder, mer info och sånt så får vi se

/Linus
-
- VIP medlem
-
- Medlem++
-
- VIP medlem
-
- Medlem++
-
- Medlem++
Haha, snygg sammanfattning!Punkster skrev:På Combon? Ok...Kultivator skrev:Recension!
Massa watt och massa funktioner i en lagom stor låda för nästan inga pengar alls.

Men det är nått att ha alltså?
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
- Punkster
- Medlem+++
Jag hämtade den igår eftermiddag, så jag har inte hunnit prova den så mycket än. Men den funkar som den ska, förutom lite skrap i ett par potar.Kultivator skrev:Haha, snygg sammanfattning!Punkster skrev:På Combon? Ok...Kultivator skrev:Recension!
Massa watt och massa funktioner i en lagom stor låda för nästan inga pengar alls.
/Linus
-
- Medlem++
Ok. Den har ju grafisk EQ i alla fall! Sånt gillas.Punkster skrev:Jag hämtade den igår eftermiddag, så jag har inte hunnit prova den så mycket än. Men den funkar som den ska, förutom lite skrap i ett par potar.Kultivator skrev:Haha, snygg sammanfattning!Punkster skrev:På Combon? Ok...Kultivator skrev:Recension!
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
- Punkster
- Medlem+++