Clive Sanctus M400 DBS i absolut Topskick. Med Börsens tjocka gigbag.nya strängar,justerad av Mattisson samt en preamp och Boost som slår det mesta. Går även att köra passivt. Rak och fin hals med låg stränghöjd, otroligt lättspelad med massor av tryck. Massor med bas för pengarna,Mycket bättre än många Fender Jazzbasar. Om det stått Fender på loggan hade priset legat runt 8-9 laxar istället, så bra är den.
Bytes mot nåt kul i 3500:- klassen.
Slänger med en ny rackstämmare för nästan 1000:- om rätta bytet infinner sig..
Till helgen går den till Forss Musik om ingen nappar på ett byte.
Senast redigerad av mats den lör 03 okt 2009, 17:16, redigerad totalt 13 gång.
mats skrev:Clive Sanctus M400 DBS i absolut Topskick. Med Börsens tjocka gigbag.nya strängar,justerad av Mattisson samt en preamp och Boost som slår det mesta. Rak och fin hals med låg stränghöjd, otroligt lättspelad med massor av tryck. Massor med bas för pengarna,Mycket bättre än många Fender Jazzbasar. Om det stått Fender på loggan hade priset legat runt 8-9 laxar istället, så bra är den. Bytes mot Fender P-bas
eller annat kul. 4500:- denna vecka annars stannar den.
mats skrev:Clive Sanctus M400 DBS i absolut Topskick. Med Börsens tjocka gigbag.nya strängar,justerad av Mattisson samt en preamp och Boost som slår det mesta. Rak och fin hals med låg stränghöjd, otroligt lättspelad med massor av tryck. Massor med bas för pengarna,Mycket bättre än många Fender Jazzbasar. Om det stått Fender på loggan hade priset legat runt 8-9 laxar istället, så bra är den. Bytes mot P-bas eller säljes för 4000:-. t.o.m V.34.
Guran skrev:Hm...Låter intressant!
Fast denna modell går ju NY för 4000:- hos Jam....?!
Finns kvitton på drygt 6000:- för denna med justering,strängar,gigbag osv. Superskick...
//Mats
Men vänta nu...
Jag brukar inte vilja bajsa på priserna i säljestrådar men iom att du verkar vilja sälja och ingen är villig att köpa så måste jag ju säga att du förstår väl att även om din är justerad och har strängar och gigbag så får du inte MER för den än den kostar ny!?
Finns kvitton på drygt 6000:- för denna med justering,strängar,gigbag osv. Superskick...
//Mats
Men vänta nu...
Jag brukar inte vilja bajsa på priserna i säljestrådar men iom att du verkar vilja sälja och ingen är villig att köpa så måste jag ju säga att du förstår väl att även om din är justerad och har strängar och gigbag så får du inte MER för den än den kostar ny!?
1+
Hatar att säga det, men tyvärr så tror jag inte att 4500 är ett vettigt pris. Snarare 3000, kanske nån hundring mer om det följer med en gigbag. Att du betalat dyra pengar för justering och strängar tror jag tyvärr inte är ett säljargument. Dom flesta här har högst personliga preferenser när det gäller strängar och justerar sina instrument själva...
//Mats
Men vänta nu...
1+
Hatar att säga det, men tyvärr så tror jag inte att 4500 är ett vettigt pris. Snarare 3000, kanske nån hundring mer om det följer med en gigbag. Att du betalat dyra pengar för justering och strängar tror jag tyvärr inte är ett säljargument. Dom flesta här har högst personliga preferenser när det gäller strängar och justerar sina instrument själva...
Nu har han ju i och för sig skrivit "Bytes mot nåt kul i 3500:- klassen." Eller?
mats skrev:Clive Sanctus M400 DBS i absolut Topskick. Med Börsens tjocka gigbag.nya strängar,justerad av Mattisson samt en preamp och Boost som slår det mesta. Går även att köra passivt. Rak och fin hals med låg stränghöjd, otroligt lättspelad med massor av tryck. Massor med bas för pengarna,Mycket bättre än många Fender Jazzbasar. Om det stått Fender på loggan hade priset legat runt 8-9 laxar istället, så bra är den.
Bytes mot nåt kul i 3500:- klassen.