Efter att ha lyckats baxa bort ett 150 kg tungt 900 liters akvarium, så blev det äntligen lite plats i källaren för min stora passion:
En ekbräda från Bauhaus samt hållare gjorde susen. Saknar en hållare för min framtida P-bas
Mycket trevligt att ha allt samlat och man kan koppla basar till transistor eller rörstärk efter smaken för dagen.
En trevlig portvinshörna dessutom!
Posta gärna bilder på era egna krypin!
(En variation på replokalstråden liksom)
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Mmm, ett sånt krypin borde alla ha. Mycket trevligt Anli.
Snygga basar har du oxå, mums
Mitt vardagsrum får agera bas-krypin för mig. Där finns (oftast) mina basar inom räckhåll och en sladd finns alltid inkopplad till PodXT & Tannoy högtalare när man får feeling. Får nog städa upp innan det blir någon bild
bassicfun skrev:Jag har en baslåda iväggen som man kan dra ut.....(tyvärr en spinkig gitarr längst fram)
Wow! Sån vill jag ha! Tyvärr så har jag endast fisiga ställ gjorda på träslöjden placerade lite här och var i rummet, men en sån låda hade ju vart perfa! Var köper man dom, eller hur gör man?
Rickenbacker 4003 -13, Hagström HIIB -68, Boosey & Hawkes "Golden Strad" kontra från Ungern ca. 60-tal
Gallien Krueger MB150S, Kustom DE300 + Ashdown 4x10
Hur gamla är Fendrarna? Fler bilder på dom??
Mycket fina basar!! Diggar din Allen Woody fett mycket, men jämfört mot dom andra basarna du har känns den lite...osynlig
rumpeldunken skrev:Hur gamla är Fendrarna? Fler bilder på dom??
Mycket fina basar!! Diggar din Allen Woody fett mycket, men jämfört mot dom andra basarna du har känns den lite...osynlig
rumpeldunken skrev:Hur gamla är Fendrarna? Fler bilder på dom??
Var ser du Fendrarna?
Den längst till vänster
Skoja
Men GaAhhHH!!! Vad har jag käkat för piller??
anli...Berätta vilka basar det är som hänger där på väggen!
Inte en enda Fender som sagt, men:
- Den vita är ett färskt hemmabygge... skall föreställa en 66:a.
- Den gula är ett ihopplock av en gammal noname jazzbaskropp i mahogny samt en 70 tals Cimar hals (japan). Mudbucker i halsposition.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
jaha. här står jag och lirar gitarr.
vanligtvis brukar det stå en massa instrument på och framför stärkarna. vettetusan vars de var vid fototillfället.
ovation magnum II | peavey mk IV | lab series 2x15"