Oj... Den lät ju riktigt bra i ljudprovet jag hörde... och har bara hört gott om den. Fy vad sugen jag blev nu! Intressekoll: ProCo RAT "The Small Box" (Tror den är från -84 om jag inte minns fel) med Reutz Rat Mod i delbyte?
rumpeldunken skrev:Oj... Den lät ju riktigt bra i ljudprovet jag hörde... och har bara hört gott om den. Fy vad sugen jag blev nu! Intressekoll: ProCo RAT "The Small Box" (Tror den är från -84 om jag inte minns fel) med Reutz Rat Mod i delbyte?
rumpeldunken skrev:Oj... Den lät ju riktigt bra i ljudprovet jag hörde... och har bara hört gott om den. Fy vad sugen jag blev nu! Intressekoll: ProCo RAT "The Small Box" (Tror den är från -84 om jag inte minns fel) med Reutz Rat Mod i delbyte?
Ja, den är fantastiskt bra.
Det är cash som gäller på denna.
Okej, tackar nej då. Hade ju varit kul med en så härlig pedal, men pengarna ska sparas. Är mycket nöjd med RAT'en också, så jag blir inte ledsen för det.
lowfreq skrev:
Yapp, en DB751 är på väg till Bromma.
Dra åt h*****! Fan vad kul! Grymt avis! Hoppas du blir nöjd! Se till att skaffa en schysst låda till den nu! Liten har väl inte sålt sin DB115 än? Den skulle nog passa.
lowfreq skrev:
Dra åt h*****! Fan vad kul! Grymt avis! Hoppas du blir nöjd! Se till att skaffa en schysst låda till den nu! Liten har väl inte sålt sin DB115 än? Den skulle nog passa.
Jag har en nyköpt låda, SWR golight 410, 4 ohm, 800 RMS, 25kg. Den borde funka bra!
lowfreq skrev:
Jag har en nyköpt låda, SWR golight 410, 4 ohm, 800 RMS, 25kg. Den borde funka bra!
DB115 verkar annars supertrevlig....
Ah, okok! Inte provat just den du har, men det kommer säkert att fungera. 750w räcker rätt långt...