Såld!!

Säljesannonser om förstärkare och högtalare
DSBass
Medlem+

Såld!!

Inlägg av DSBass »

Sålt
Senast redigerad av DSBass den sön 23 aug 2009, 15:08, redigerad totalt 2 gång.
Markooo
Medlem++

Inlägg av Markooo »

Vad är detta för sjukdom om man får fråga? :O

Fender AV '62 P-bas, Fender JB62, Fernandes RB80

Hiwatt DR103 '72, GK 800RB, Marshall 1552 2x15
DSBass
Medlem+

Inlägg av DSBass »

Markooo skrev:Vad är detta för sjukdom om man får fråga? :O
Ja, det kan man väl få fråga.
Jag åkte på fästingsjukdomen TBE i slutet på maj. Den innebär bl.a. att man får hjärnhinneinflammation och hjärninflammation på samma gång. Nervsystemet blir hårt ansatt och var tredje vuxen får bestående men av sjukdomen.
Ett tag kunde jag inte gå på egen hand, men har återfått balansen nu. Jag kunde heller inte tala ordentligt, men även talet är tillbaka. Dessvärre har jag stora problem med koncentrationen samt att jag har lite nervproblem. Fingrarna hänger därför inte med när jag försöker spela och jag orkar inte heller lyssna på musik eller höga ljud. Detta verkar inte ge sig och det finns en stor chans att jag aldrig blir av med dessa problem.

Så ni som inte är vaccinerade mot TBE, se till att göra det för värre sjukdom har jag aldrig varit med om.
Användarvisningsbild
cub
Medlem++

Inlägg av cub »

DSBass skrev:
Markooo skrev:Vad är detta för sjukdom om man får fråga? :O
Ja, det kan man väl få fråga.
Jag åkte på fästingsjukdomen TBE i slutet på maj. Den innebär bl.a. att man får hjärnhinneinflammation och hjärninflammation på samma gång. Nervsystemet blir hårt ansatt och var tredje vuxen får bestående men av sjukdomen.
Ett tag kunde jag inte gå på egen hand, men har återfått balansen nu. Jag kunde heller inte tala ordentligt, men även talet är tillbaka. Dessvärre har jag stora problem med koncentrationen samt att jag har lite nervproblem. Fingrarna hänger därför inte med när jag försöker spela och jag orkar inte heller lyssna på musik eller höga ljud. Detta verkar inte ge sig och det finns en stor chans att jag aldrig blir av med dessa problem.

Så ni som inte är vaccinerade mot TBE, se till att göra det för värre sjukdom har jag aldrig varit med om.
Feck. En nära vän till mig åkte på hjärnhinneinflammation för några år sedan och det var fan ingen lek. Tinnitus och nedsatt hörsel på ena örat blev resultatet efter alla turer fram o tillbaka..men då döden var ett av alternativen så var vi andra ganska glada över "bara" tinnitus.

Hade jag haft pengar hade jag köpt stärkaren som känns som grymt bra pris.
Skriv svar