Byggd i Japan, 90tal. 24-bands hals, neckthrough, lönn i både kropp och hals, ebenholts-greppbräda.
Piezo-mickar i stallet, aktiv elektronik. Rattarna är: Master volym, balans mellan pickuperna, bas, diskant, balans mellan piezo och pickuperna och en switch som tydligen byter mellan två frekvenslägen.
Nu till det lilla "tråkiga" då: Den har spelats på som fan!

Inget fel på elektroniken, drar man på diskantratten fullt så brusar det lite men jag vet inte om det bara är min ojordade stärkare här.
Saknar toppen på en av stämskruvarna, saknar visst bild på det märkte jag nu, och en av rattarna har toppen ramlat av från också. Batteri-luckan var lite lös, klämde till den så den satt bättre men drog ändå tejp över för säkerhetsskull.
44mm bred sadel, skulle väga den nu efter Kramern men då dog självklart vågen. Men jag skulle säga att den väger ungefär lika mycket, lite mindre nog. Så runt 4kg.

Aja, priset är då lägre än jag gav för den men lägre än såhär vill jag inte gå: SÅLD+frakt.

Vilket egentligen borde klassas som stöld, dom här gick väl på upp mot 20000kr nya? Och är man som jag och gillar rock'n'roll-skicket så ska man inte tveka en sekund.