Letar Kontrabas!

Diskussioner om kontrabasar
Användarvisningsbild
Robert_Fallqvist
Medlem

Letar Kontrabas!

Inlägg av Robert_Fallqvist »

Hejsan!
Studerande i Göteborg och söker en kontrabas i 20 000+ klassen och undrar lite vad som finns där ute. Kommer få merkostnadslån för instrument inom en snar framtid så om ni har någon eller känner någon som har en fin Kontrabas i närheten så maila bilder info och nummer så hör jag av mig. allt mellan 20-30 000kr kommer jag lägga ut på Basen inkl case,mick mm.

Tack iaf! Robert

jam_infection@hotmail.com
Mr Praline
Medlem+++

Re: Letar Kontrabas!

Inlägg av Mr Praline »

Robert_Fallqvist skrev:Hejsan!
Studerande i Göteborg och söker en kontrabas i 20 000+ klassen och undrar lite vad som finns där ute. Kommer få merkostnadslån för instrument inom en snar framtid så om ni har någon eller känner någon som har en fin Kontrabas i närheten så maila bilder info och nummer så hör jag av mig. allt mellan 20-30 000kr kommer jag lägga ut på Basen inkl case,mick mm.

Tack iaf! Robert

jam_infection@hotmail.com
Hej!

Antar att det är du som är elev till Martin? Jag har ju en kontrabas till salu som kanske passar dig, han kanske redan har förmedlat detta?

Skicka mig ett PM annars!

\Samuel
Användarvisningsbild
Robert_Fallqvist
Medlem

Jo då han har sagt att han kände en som har en kontra till salu.
Skicka bilder och lite info så kan jag kika på detta.

Robert
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Robert_Fallqvist skrev:Jo då han har sagt att han kände en som har en kontra till salu.
Skicka bilder och lite info så kan jag kika på detta.

Robert
http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Användarvisningsbild
Robert_Fallqvist
Medlem

Har läst allt som stog och låter väl såklart bra. Jag är inte helt omöjlig för testspelning men är inte så överfötjust i färgen om jag ska vara helt ärlig men kanske älskar den i verkligheten! Är du fortdarande kvar i Göteborg? Eller är Basen kvar i GbG?
Mr Praline
Medlem+++

Inlägg av Mr Praline »

Robert_Fallqvist skrev:Har läst allt som stog och låter väl såklart bra. Jag är inte helt omöjlig för testspelning men är inte så överfötjust i färgen om jag ska vara helt ärlig men kanske älskar den i verkligheten! Är du fortdarande kvar i Göteborg? Eller är Basen kvar i GbG?
Basen är i gbg. Skicka ett pm så fixar vi nåt...
Skriv svar