Och den behöver ju inte ha suttit på från början....
Det är krom på min 80:a...

Jag skrev "detalj" bara för att ni inte skulle haka upp er på det, men....Will skrev:Så det är alltså en custom för att den har kromad batterilucka? :letar efter hålla sig för skratt smileyn:blackparkas skrev:Will skrev:Den är väl natur-lackad?slaskbas skrev:Lacken. Detalj, kromad batteri lucka, plast annarsWill skrev:Kan du säga vad som är custom med den? Tror knappast nån köper den innan man får reda på det.
Som man kunnat få en Stingray sedan första början -76....
Du som har koll, vem är gen.agenten för MM i Sverige?marcbass skrev:Ja tror inte de bara tjafsas utan ifrågasätts vad som är Custom. För att sätta ut en "vanlig" natur Stingray bas som Custombas utan att kunna berätta vad som är Custom är väl lite konstigt?
Dom flesta här (inkl mig) ser ju inte vad som är custom.
Jag vet att Stingray basarna är en typiskt bergodalbana i GAS faktor. En månad ska ALLA ha Stingray nästa månad vill ingen se en Stingray ens.
Nu börjar vi gå in i en period av Stingray GAS igen.. Där av frågorna. (tror ja)
slaskbas skrev:
Jag skrev "detalj" bara för att ni inte skulle haka upp er på det, men....
En fråga till dig och till er andra som inte har 11000 eller överhuvudtaget är ute efter en MM, varför ödslar ni tid på att tjafsa, jogga.. gör nått vettigt i stället.
Jag ska forska och komma upp med ett riktigt svar. serie nr. 34863blackparkas skrev:slaskbas skrev:
En fråga till dig och till er andra som inte har 11000 eller överhuvudtaget är ute efter en MM, varför ödslar ni tid på att tjafsa, jogga.. gör nått vettigt i stället.
Jag kan åka och repa men först vill jag ha en vettig förklaring till vad som är custom på den här.
Lacken är ingen custom eller är det nå´t i lacken vi inte ser!?
Naturfärgade med klarlack är som sagt något som alltid funnits på Stingray så det köper vi inte...
Inte batteriluckan heller för den delen...
Och som Marcuc säger så är det väl inte konstigt när man ser den i princip vanligast förekommande Stingrayn (efter svart med lönnbräda) annonseras som "Custom"...!?
Jag har både 11 tusen och är intresserad av en stingray. Det är inte ett dugg tjafs att kritisera att man skriver att en bas är custom (för att försöka få upp värdet?) när det inte är ett dugg custom med den.slaskbas skrev:Jag skrev "detalj" bara för att ni inte skulle haka upp er på det, men....Will skrev:Så det är alltså en custom för att den har kromad batterilucka? :letar efter hålla sig för skratt smileyn:blackparkas skrev:Will skrev:Den är väl natur-lackad?slaskbas skrev:Lacken. Detalj, kromad batteri lucka, plast annarsWill skrev:Kan du säga vad som är custom med den? Tror knappast nån köper den innan man får reda på det.
Will skrev:Jag har både 11 tusen och är intresserad av en stingray. Det är inte ett dugg tjafs att kritisera att man skriver att en bas är custom (för att försöka få upp värdet?) när det inte är ett dugg custom med den.slaskbas skrev:Du har serie nr nu, är du intresserad så är det bara att forska, jag ska göra allt för att kolla upp basen, har förtroende till den förre ägaren.Will skrev:Så det är alltså en custom för att den har kromad batterilucka? :letar efter hålla sig för skratt smileyn:blackparkas skrev:Will skrev:Den är väl natur-lackad?slaskbas skrev:Lacken. Detalj, kromad batteri lucka, plast annarsWill skrev:Kan du säga vad som är custom med den? Tror knappast nån köper den innan man får reda på det.
Will skrev:Jag har både 11 tusen och är intresserad av en stingray. Det är inte ett dugg tjafs att kritisera att man skriver att en bas är custom (för att försöka få upp värdet?) när det inte är ett dugg custom med den.slaskbas skrev:Du har serie nr nu, är du intresserad så är det bara att forska, jag ska göra allt för att kolla upp basen, har förtroende till den förre ägaren.Will skrev:Så det är alltså en custom för att den har kromad batterilucka? :letar efter hålla sig för skratt smileyn:blackparkas skrev:Will skrev:Den är väl natur-lackad?slaskbas skrev:Lacken. Detalj, kromad batteri lucka, plast annarsWill skrev:Kan du säga vad som är custom med den? Tror knappast nån köper den innan man får reda på det.
Men VAD är custom med den, på riktigt?slaskbas skrev:Valle skrev:Mer fick man inte veta från EB, så det mycket väl vara nått custom med den.This Natural rosewood StingRay was completed on 4/22/92 and shipped to Holland.Precis som jag sa då, köpt i Antwerpen 92 för 27000
Att förutsätta att det är så klassar jag som tjafs!Will skrev: Det är inte ett dugg tjafs att kritisera att man skriver att en bas är custom (för att försöka få upp värdet?) när det inte är ett dugg custom med den.
Låt honom kolla sina källor och återkomma istället.slaskbas skrev: Jag ska forska och komma upp med ett riktigt svar. serie nr. 34863
Notera frågetecknet! Och varför är det mer tjafs om man undrar om det är för att få upp värdet? Är det en polare till dig eller? Får man inte vara kritisk då?The Marshall skrev:Att förutsätta att det är så klassar jag som tjafs!Will skrev: Det är inte ett dugg tjafs att kritisera att man skriver att en bas är custom (för att försöka få upp värdet?) när det inte är ett dugg custom med den.