Music man sting ray 11000 SÅLD

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Ok.

Så om någon säger att man säljer en unik bassträng så får man inte fråga vad det är som är unikt med den?

Egentligen håller jag med Lasse, men just sådana här saker tycker iaf jag att det absolut borde kunna frågas i säljestråd!?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
TDHP
Forumvärd

Inlägg av TDHP »

blackparkas skrev:Ok.

Så om någon säger att man säljer en unik bassträng så får man inte fråga vad det är som är unikt med den?

Egentligen håller jag med Lasse, men just sådana här saker tycker iaf jag att det absolut borde kunna frågas i säljestråd!?
Att FRÅGA om något eller vara KRITISK ser jag som lite olika saker, men det är klart att man måste få fråga. Men det kan vi ju diskutera utanför säljtråden...
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! :)
TDHP
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Jo, medger att det vart onödigt mycket trams i den här tråden nu.
Men det är kanske inte så konstigt om det inte framkommer trots frågor vad som faktiskt är gjort med basen!?

Tror att det är fler som är intresserade av att veta så vore väl gött om det går att få fram?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Användarvisningsbild
Marshall
VIP medlem

Inlägg av Marshall »

blackparkas skrev: Egentligen håller jag med Lasse, men just sådana här saker tycker iaf jag att det absolut borde kunna frågas i säljestråd!?
Klart man ska fråga. Men sen kan det väl räcka med det, och invänta svar.
Will skrev: Notera frågetecknet! Och varför är det mer tjafs om man undrar om det är för att få upp värdet? Är det en polare till dig eller? Får man inte vara kritisk då?
Dom allra flesta här på PB som uppför sig civiliserat, och då allra helst i nån annans säljtråd är "polare" till mej.
Ditt inlägg "letar efter hålla sig för skratt smileyn" är väl knappast detsamma som att vara kritisk!
Om du är intresserad av basen så låt slaskbas redovisa vad som är custom med den, istället för att fjanta med billiga kommentarer.

Nu är väl den här säljtråden tillräckligt sabbad som den är. Sorry Ronny.
Jag har sagt mitt...
Användarvisningsbild
Mike
The Transporter

Inlägg av Mike »

Nog har det, med all tydlighet, framgått att merparten som postat tycker att det luktar fake...

Är man intresserad så är det väl bara att testa den och ge ett bud? :roll:
TVR!
Because Porsche are for girls.
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Slaskbas: Lägg upp en ny annonstråd och skriv något annat än Custom.
Kanske nämna nå´t om att föregående ägare sa att det var en custombas men jag är osäker på vad det är som är annorlunda med den....

Antingen det eller ta reda på vad som är gjort med basen.

Sorry för mitt kladd i den här tråden, men jag blev lite irriterad när du inte kunde redovisa vad som var custom med den.

Basstore
VIP medlem

Inlägg av Basstore »

On Topic!

11000:- för en fin Stingray är bra!

KÖP KÖP KÖP!!

Fick min Stingray igår och ja, dom e trevliga.. :D
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
slaskbas
Medlem+