Tänkte sälja den här rackarn, mest för att den inte riktigt kommer till användning.
Helt originalskick förutom axelbandsknoppen som är flyttad till hälen, med orignalcase och påsen som greco-gitarrerna levererades i. Låter grymt bra. Tillverkad juli 80
Senast redigerad av Beefheart den ons 23 sep 2009, 08:21, redigerad totalt 1 gånger.
Den finns fortfarande kvar. Marknaden verkar lite trög för jag tror det är ett rätt bra pris och en fantastisk bas (som behöver ny pappa, eller mamma går bra med).
Tyvärr funkar inte fickludd som betalning då jag har rätt mycket redan. Kulor går bra däremot!
Beefheart skrev:Den finns fortfarande kvar. Marknaden verkar lite trög för jag tror det är ett rätt bra pris och en fantastisk bas (som behöver ny pappa, eller mamma går bra med).
Tyvärr funkar inte fickludd som betalning då jag har rätt mycket redan. Kulor går bra däremot!
Bra och bra, allt är ju relativt.
Säljs den inte så är det väl antagligen så att man kanske måste sänka priset lite.
Det har sålts en hel del Thunderbirds på sistone, sålde min Gibson för några veckor sedan för 8000 inkl frakt.
blackparkas skrev:Bra och bra, allt är ju relativt.
Säljs den inte så är det väl antagligen så att man kanske måste sänka priset lite.
Det har sålts en hel del Thunderbirds på sistone, sålde min Gibson för några veckor sedan för 8000 inkl frakt.
Ja men då så, då behöver du ju en Tunderbird igen nu då
Håller med föregående talare...nya Gibson T-birds väcker inget habegär hos mig.
De ser för "taskiga" ut tycker jag, denna däremot ser ut som de ska!!
Lacka den vit så köper jag...
hade det varit en gibson som såg ut så där så hade den snarare kostat mångdubbelt mer eftersom den här är baserat på 60-talsversionen förutom stallet som är en kombination av ett 60-tals och ett 70-tals... 70-talarna ser ju inte riktigt lika ut men snarlika.