Det känns inte riktigt som jag kunnat ge den det utrymme den förtjänar, med att dra den genererade signalen till en separat stärk, så jag har bara kört den genom basriggen. Men den funkar absolut till det.
Triggningen är tyvärr inte lika bra som på Deep Impacten, av någon underlig anledning. Dock fullt användbar.
Det känns inte riktigt som jag kunnat ge den det utrymme den förtjänar, med att dra den genererade signalen till en separat stärk, så jag har bara kört den genom basriggen. Men den funkar absolut till det.
Triggningen är tyvärr inte lika bra som på Deep Impacten, av någon underlig anledning. Dock fullt användbar.
Okej, då får vi se om jag hittar användning för den. Har eventuellt planer på att skaffa mig en till topp att komplettera riggen med så då skulle man kunna skicka signalen till den andra... om inte så blir det iaf en kul leksak som blev billigare än jag trodde då jag var den enda som bjöd på den.
Väntar på att höra från säljaren om vad frakten landar på.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
newheartshadow skrev:Okej, då får vi se om jag hittar användning för den. Har eventuellt planer på att skaffa mig en till topp att komplettera riggen med så då skulle man kunna skicka signalen till den andra... om inte så blir det iaf en kul leksak som blev billigare än jag trodde då jag var den enda som bjöd på den.
newheartshadow skrev:Okej, då får vi se om jag hittar användning för den. Har eventuellt planer på att skaffa mig en till topp att komplettera riggen med så då skulle man kunna skicka signalen till den andra... om inte så blir det iaf en kul leksak som blev billigare än jag trodde då jag var den enda som bjöd på den.
Billigt är gott!
Jajemän! Nu blev dessutom frakten hälften av vad jag räknat med så jag är supernöjd, eller ja, jag kommer bli det när jag får hem paddan.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack