Tja, har på senare tid fått mer och mer gas på en femma så därför får denna gå. Det är en Musicman Stingray byggd i December 08 och köpt i Januari i år, utplockad som bästa basen från ett STORT Stingray-urval. Basen har dubbla humbuckers, och är numer även utrustad med d-tuner, dvs en enormt mångsidig Stingray. Färgen heter Electric blue och kan beskrivas som blåmetallic, jättesnyggt. Basen har inte en repa vad jag kunnat se och levereras med originalkoffert. Finns att provspela i Luleå men kan skickas med bussgods.
11000 tycker jag den är värd eller byte mot en bra femma.
Senast redigerad av Valle den fre 25 sep 2009, 14:05, redigerad totalt 1 gånger.
/Johan Van Zandt, Guild, Aguilar, TKS mm. Presentation
Jag har aldrig vägt den på någon bra våg, men jag skulle uppskatta vikten till ungefär 4,5 kg, det är inget blysänke i alla fall vilket Stingray brukar kunna vara.
En femma av motsvarande kvalitet och med någotsånär vettig look, var sugen på Ales gamla Marcuszyck men den var inte sugen på mig så... ...jag är öppen för förslag.
...ni får se tids nog, nu ska jag iväg på vuxnamänniskorgörfånigasakertillsammansövningar i Gråträsk! Inte långt ifrån där Peppe bor, och på tal om Peppe lär han nog gilla nybasen...