Om ingen vill ha hela paketet kan jag självklart sälja delar av det. Preampen är iofs den mest användbara delen för mig i och med att jag använder den vid inspelning (bas-preamp-mixer tycker jag låter kanonbra)
Men säger jag att jag vill sälja så får jag väl göra det
Jag kommer inte ihåg ursprungspriset på dom enskilda delarna men steget var femsiffrig och preampen ungefär hälften av det. (OBS Norska kronor = riktig valuta, inte svenska pesetas ) Jag fick iofs en bättre pris i och med att Peavey i Norge var tvungen att sälja ut sina grejer.
Har ingen aning om hur attraktiva Peaveys rörgrejer är så jag har tänkt såhär med priset: Av dom 8 000 var hälften för steget (4 000) ¼ för preamp (2 000) och ¼ (2 000) för resten; låda och ställ. Om Marcbass vill ha bara lådan vad blir det då? Ca 1 000 eller?
(Om detta är helt åt skogen får ni säja till).
Jag kommer inte ihåg ursprungspriset på dom enskilda delarna men steget var femsiffrig och preampen ungefär hälften av det. (OBS Norska kronor = riktig valuta, inte svenska pesetas ) Jag fick iofs en bättre pris i och med att Peavey i Norge var tvungen att sälja ut sina grejer.
Har ingen aning om hur attraktiva Peaveys rörgrejer är så jag har tänkt såhär med priset: Av dom 8 000 var hälften för steget (4 000) ¼ för preamp (2 000) och ¼ (2 000) för resten; låda och ställ. Om Marcbass vill ha bara lådan vad blir det då? Ca 1 000 eller?
Då passar jag. Ger inte 4000 för det steget, Det är det inte värt för min del.
Notera dock att "price paid" inte en gång går över 200 USD, varför 3500 verkar vara rejält i överkant tyvärr.
Music Man Stingray 4| Fender Jaguarbas med Lundgren Vintage Jazz Special | Ampeg SVT-3 Pro/SVT-410HE | http://www.fullhouseband.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Den står fortfarande i ett hörn hemma och jag har inte inkorgen full av pm från intressenter.
Det betyder nog att priset är fel.
Några gånger är det skillnad på vad man tycker om en saks värde och det någon vill betala och da är det väl bara att anpassa sig till verkligheten
Om någon tror sig ha nytta av den går det att komma med bud, annars får det stå kvar i sitt hörn och vänta på att jag en dag bygger en tuff hemmarigg.