Sprillans ny Rickenbacker SÅLD!

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

bootsy skrev:
Frykman skrev:Alltså...jag förstår inte problemet. Den är splirrans ny och en svart 4003:a är en svart 4003:a. Hellboy har lagt in bilder på en. Hur svårt kan det vara? Självklart fixar jag bilder eller visar upp den live innan det blir en affär...
Jag vill inte smutsa ned en säljestråd i onödan, men om du inte fattar varför det är en fördel med en bild på exemplaret av basen som är till salu så har du nog inte satt dig in i en tänkbar köpares situation. Nu är jag tyst. På riktigt.
Ärligt talat... så jävla trött jag blir. En svart jävla Rick är en svart jävla Rick. En ny är en ny. Att jag inte hade ett pris med från början var fel. I know... Men jag hade liksom inte riktigt bestämt mig så jag ville kolla läget. Men som Hellboy skriver... Varför sabba varenda jävla säljtråd med onödiga kommentarer. Vill man inte ha basen klickar man väl vidare?
Så funkar i alla fall jag. Men å andra sidan har jag basen under ballen och spelar endast på två strängar och har ingen aning om vem "Chack Passtorius" är. Word! I'm out of here! Hellboy for president!
Snart inte en baspryl kvar...
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

Hellboy skrev:Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Så där..... :D

//J

Wow... är det en Fender? :wink:
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Frykman skrev:
Hellboy skrev:Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Så där..... :D

//J

Wow... är det en Fender? :wink:
Ingen jävla aning. Tror att den är tyskbyggd. von Rickenhofen eller nå´t sån´t......

//J
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Frykman skrev:
bootsy skrev:
Frykman skrev:Alltså...jag förstår inte problemet. Den är splirrans ny och en svart 4003:a är en svart 4003:a. Hellboy har lagt in bilder på en. Hur svårt kan det vara? Självklart fixar jag bilder eller visar upp den live innan det blir en affär...
Jag vill inte smutsa ned en säljestråd i onödan, men om du inte fattar varför det är en fördel med en bild på exemplaret av basen som är till salu så har du nog inte satt dig in i en tänkbar köpares situation. Nu är jag tyst. På riktigt.
Ärligt talat... så jävla trött jag blir. En svart jävla Rick är en svart jävla Rick. En ny är en ny. Att jag inte hade ett pris med från början var fel. I know... Men jag hade liksom inte riktigt bestämt mig så jag ville kolla läget. Men som Hellboy skriver... Varför sabba varenda jävla säljtråd med onödiga kommentarer. Vill man inte ha basen klickar man väl vidare?
Så funkar i alla fall jag. Men å andra sidan har jag basen under ballen och spelar endast på två strängar och har ingen aning om vem "Chack Passtorius" är. Word! I'm out of here! Hellboy for president!
Bli trött. Vägra förstå. Världen går vidare ändå.

Ha det så bra!
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
Jan Hellman
VIP medlem

Inlägg av Jan Hellman »

Frykman skrev:Men å andra sidan har jag basen under ballen och spelar endast på två strängar och har ingen aning om vem "Chack Passtorius" är. Word! I'm out of here! Hellboy for president!
Ja du är lite säregen som bara spelar på G- och A-strängen.... :wink:

//J
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

bootsy skrev:
vad hände med det löftet?
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

Hellboy skrev:
Frykman skrev:Men å andra sidan har jag basen under ballen och spelar endast på två strängar och har ingen aning om vem "Chack Passtorius" är. Word! I'm out of here! Hellboy for president!
Ja du är lite säregen som bara spelar på G- och A-strängen.... :wink:

//J
Wooops.... my bad there... jag trodde det vad D och C.
Men man lär så länge man lever... :roll:

Allvarligt... tillbaka till ämnet... här kommer en bild... på MIN:

Bild
Användarvisningsbild
blackparkas
Medlem++++

Inlägg av blackparkas »

Bra Frykman!

Släng in den i första posten också så är vi hel nöjda! :D

Ärligt talat, är det inte bilder på rätt bas i en annons så brukar jag inte ens skicka mail och visa intresse.
Är man inte mer intresserad av att göra reklam för sin bas så kan man få låta bli att sälja den också, så tänker jag och jag vet att många fler gör det.

Nog om det.

15 loppor för en sprillans Ric är ju bra.
Är den verkligen SPRILLANS!?
Aldrig repad med eller gigad?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

Aldrig gigad. Ett rep (45 minuter). Resten spel i soffan. Köpte den i april. Blev av med replokalen dagen efter. That's why.
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem

Inlägg av anli »

Bra pris helt klart!
Svart är snyggast dessutom.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Användarvisningsbild
Frykman
Medlem

Inlägg av Frykman »

anli skrev:Bra pris helt klart!
Svart är snyggast dessutom.
Då så... någon? Befria mig? Jag älskar ljudet men min spelstil kräver mjukare kanter... typ P-bas, Jazz-bas.

Edit: jag menade så klart "avsaknad av spelstil".
Användarvisningsbild
Harris
Medlem

PM

Inlägg av Harris »

Du har pm...

Fender, Fender, Fender och lite fler Fender
och Rickenbacker
Ampeg
JimmyP
Nykomling

Inlägg av JimmyP »

Sendt PM.
Användarvisningsbild
SNY
Medlem

Inlägg av SNY »

Du har PM.
Användarvisningsbild
kristgott
VIP medlem

Inlägg av kristgott »

" Men å andra sidan har jag basen under ballen och spelar endast på två strängar och har ingen aning om vem "Chack Passtorius" är. Word! I'm out of here! "
:lol: :lol: :lol:
Rickenbacker 4001 -74, Sigma 4001 -72, Sandberg cal PM-5, Washburn B20-8 tidig 80-talare, troligen tysk kontra i sina bästa år
www.myspace.com/twinearth
www.myspace.com/dogheadxxx
Användarvisningsbild
Harris
Medlem

Nöjd!

Inlägg av Harris »

Fasen vad nöjd jag är!!!!
Tack Frykman för en supersmidig affär!

/Harris

:D :D :D :D :D :D

Fender, Fender, Fender och lite fler Fender