Grymt bra övnings-, inspelnings-, minigigslåda!
Häpnadsväckande botten för storleken, otroligt transparent. Dessutom till ett rimligt pris!
Ja det underligt...
Personligen så tycker jag ju att den låter så bra att jag helst av allt hade velat ha den kvar, men man kan ju inte få allt här i världen.
Häpnadsväckande botten för storleken, otroligt transparent. Dessutom till ett rimligt pris!
Det råkar inte vara så att du kanske är intresserad av den själv?
Om så är fallet så ordnar jag med leverans hela vägen till dörren!
Jovisst är jag det! Men det var bara den där lilla haken med betalningen också....
Ja det är ju alltid ett gissel förstås...
Är det riktigt skralt i kassan? Annars så kan vi ju säkert lösa någon slags delbetalningshistoria, om du är intresserad?
EDIT: I värsta fall så får väl du och Roland köpa den tillsammans och ha delad vårdnad en vecka var i taget.
Jovisst är jag det! Men det var bara den där lilla haken med betalningen också....
Är det riktigt skralt i kassan? Annars så kan vi ju säkert lösa någon slags delbetalningshistoria, om du är intresserad?
EDIT: I värsta fall så får väl du och Roland köpa den tillsammans och ha delad vårdnad en vecka var i taget.
Lite kul faktiskt för i går satt jag och funderade på om jag skulle föreslå att alla som var intresserade av din Hiwattrigg skulle slå sig ihop och köpa den ihop.
Lite kul faktiskt för i går satt jag och funderade på om jag skulle föreslå att alla som var intresserade av din Hiwattrigg skulle slå sig ihop och köpa den ihop.
Låter ju som en kanonbra idé!
Den skulle kunna bli den officiella pratabas-riggen som alltid finns till hands för basister i nöd, oavsett vart i vårt avlånga rike de än må befinna sig...
Zon Sonus Special skrev:ooh! älskar dom där! låter mongobra och är coola också
Och mongo syftar på Ale?
what??
1. Vi har haft lite påpekande förut att inte använda uttryck som "mongo" och CP som nedsättande ord.
2. Den enda kopplingen till mongo jag kom på var en Avatar Ale använder sig av ibland som härrör sig från hans tid som Mongolisk kampsportare. ( )