Johannes skrev:Jag stämmer piano, spelar bas och hjälper tonåringar sluta knarka. Har tyvärr inga foton men lite reklam finns här: http://www.kagelind.com
fan, du är ju granne med Paul Guy isf, hans affär är på Katarina Bangata 65
Jag är produktionschef (David/The Office-varning!) på ett biotechföretag, måste tyvärr flytta den produktionssiten till Umeå i vinter. I stället för att vara utan jobb så sadlar jag om till logistik istället.
Kommer att veckopendla till Umeå med flyg april-juni. Har redan planerat att ha en liten bas/stärkare stationerad där så man ha nåt att trösta sig med i veckorna:)
Hoppas Umeå är trevligt på kvällarna!
edit: oops man skulle posta bilder ju!
+
=
(så ser jag ut )
Senast redigerad av anli den sön 05 aug 2007, 11:32, redigerad totalt 6 gång.
Jag var flyttgubbe framtill att jag skadade handen för snart en månad sen. Får se om jag återgår till det innan jag börjar plugga efter sommaren eller om jag hittar något annat temporärt.
Det är inte personen på bilden som har skrivit inlägget.
Fotograf och säljare.
Fotograferingen i yrket består mestadels av att fotografera
småmoduler i skolor och förskolor.
I övrigt jobbar med sälj och marknad inom samma bransch.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Gruvindustrin, Kvalitetsingenjör i LKAB. Vi håller precis i dagarna på att starta upp ett nytt pelletsverk som kommer att producera 4 miljoner ton/år när det är full fart på det, ett projekt som jag varit engagerad i senaste två åren.
Geddy_Lee skrev:Fotograf och säljare.
Fotograferingen i yrket består mestadels av att fotografera
småmoduler i skolor och förskolor.
I övrigt jobbar med sälj och marknad inom samma bransch.
Johannes skrev:Jag stämmer piano, spelar bas och hjälper tonåringar sluta knarka. Har tyvärr inga foton men lite reklam finns här: http://www.kagelind.com
fan, du är ju granne med Paul Guy isf, hans affär är på Katarina Bangata 65
Butiks/innesäljare på en industrijärnhandel. Säljer förnödenheter, verktyg och fästelement, inget stångmaterial eller liknande järnvaror. Bild då?! Alla vet väl hur en skruvmejsel ser ut?!
Matte skrev:Butiks/innesäljare på en industrijärnhandel. Säljer förnödenheter, verktyg och fästelement, inget stångmaterial eller liknande järnvaror. Bild då?! Alla vet väl hur en skruvmejsel ser ut?!
Jag trodde alla visste hur en P-bas såg ut men fick en avhyvling (avhyvling, hyvel, järnaffär, hö hö) när jag inte postade bilder.
Johannes skrev:
Hahaha! Bästa bilden. "Is this thing on?"
=) Typ...
Jag låtsades att den inte funkade....och sen att jag fick blixten rakt i ögat.
Barnen skrattade så de tjöt.
Det är tur att jag får utlopp för mina skådespelarambitioner oxå.
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Diversearbetare, levde på musicerandet ett tag, men numera arbetar jag med kundsupport, eller på olika kundtjänster, hoppar runt lite här o där, sitter framför en dator och svarar i telefonen, ett bra jobb om man behöver vara ledig för att åka och spela tex.
Industrielektriker. Servar allsköns maskiner på motorfabrik. Bilden visar en robotcell vid kugghjulstillverkningen i vår fabrik där roboten laddar de olika maskinerna. Större delen av arbetet ägnas åt felsökning och reparationer, men även förebyggande och förbättrande underhåll.
Hade tur att hitta denna bild officiellt på nätet eftersom det finns en viss sekretess som gör att man inte får fota hejvilt.