Kablar...marcbass skrev:Ingen strömkabel i ju. o ingen högtalarkabel. Den kan ju inte låta bra den riggen.

Ja nu när du säger det så har jag faktiskt upplevt riggen som väldigt "tyst" på senaste...

Hmm...macahan skrev:thetonequest skrev:En Fender P-bas från 59...alexon skrev:ursäkta OT, men vad är det för bas. Ser ut som en gammal sak.
gammalt skrot.. jag kan byta mot en ny MIM standard, det blir väl bra va?
Oj...macahan skrev:haha, nä jag tänkte ett byte rakt av till din fördel..thetonequest skrev: Jag antar att du vill ha pengar emellan i så fall, eftersom din bas är mycket nyare, så jag måste tyvärr stå över pga att jag inte har några...
Klart man får fråga...pr33d skrev:Får jag fråga varför du säljer en sån übersexig rigg? Jag har en am jazz från 06, sunburst, men döma av ditt projekt är den inte intressant som delbyte. Har även en gallien-krueger, ebs valvedrive, snygg lillasyster mm som delbyte.
Lycka till med försäljningen.
Rock n´roll säger du...thetonequest skrev:Lördagsbump!
Kan tillägga att det blir "Instant Rock n´Roll" så fort man kopplar in basen i denna, för den som inte redan visste detta!
Haha! Den där var bra, hade jag inte haft min ampegrigg så hade din varit såld nu... Har tom funderat lite på om jag skulle byta men så blir det nog inte då jag trivs med det jag harthetonequest skrev:Rock n´roll säger du...thetonequest skrev:Lördagsbump!
Kan tillägga att det blir "Instant Rock n´Roll" så fort man kopplar in basen i denna, för den som inte redan visste detta!
Hade lätt vart intresserad om jag inte redan hade haft en som jag håller på att sälja...![]()
När ingen annan skriver i ens trådar så får man helt enkelt börja prata med sig själv för att hålla dem vid liv.
Klart du inte ska byta... Skaffa denna också istället!groovyjr skrev:Haha! Den där var bra, hade jag inte haft min ampegrigg så hade din varit såld nu... Har tom funderat lite på om jag skulle byta men så blir det nog inte då jag trivs med det jag harthetonequest skrev:Rock n´roll säger du...thetonequest skrev:Lördagsbump!
Hade lätt vart intresserad om jag inte redan hade haft en som jag håller på att sälja...![]()
När ingen annan skriver i ens trådar så får man helt enkelt börja prata med sig själv för att hålla dem vid liv.
Jasså du...marcbass skrev:Jag inväntar en prissänkning..
Nja, ja tror vi har helt olika åsikter på vad värdet på en sån här rigg är när den är beggad.thetonequest skrev:Jasså du...marcbass skrev:Jag inväntar en prissänkning..![]()
Som jag skrivit i första inlägget så är priset förhandlingsbart...
Släng iväg ett bud via PM om du skulle vara intresserad så får vi väl se...
Det är väl det som gäller för alla som är genuint intresserade, själva utgångspriset kommer det inte hända mycket med om det råkar vara det "alla" går och väntar på...
Hmm, ja det skulle ju vara det men jag tror inte ekonomin just nu tillåter sånna utsvävningarthetonequest skrev:Klart du inte ska byta... Skaffa denna också istället!groovyjr skrev:Haha! Den där var bra, hade jag inte haft min ampegrigg så hade din varit såld nu... Har tom funderat lite på om jag skulle byta men så blir det nog inte då jag trivs med det jag harthetonequest skrev:Rock n´roll säger du...thetonequest skrev:Lördagsbump!
När ingen annan skriver i ens trådar så får man helt enkelt börja prata med sig själv för att hålla dem vid liv.![]()
Har en ampeg själv och jag tycker att de kompletterar varandra sjukt bra.
Man täcker liksom in hela spektrat av tänkbara basljud...![]()
Du kanske har något annat trevligt att byta med...
en liten trevlig röd rickenbacker till exempel, eller något annat kul?
Hmm...marcbass skrev:Nja, ja tror vi har helt olika åsikter på vad värdet på en sån här rigg är när den är beggad.thetonequest skrev:Jasså du...marcbass skrev:Jag inväntar en prissänkning..![]()
Som jag skrivit i första inlägget så är priset förhandlingsbart...
Släng iväg ett bud via PM om du skulle vara intresserad så får vi väl se...
Det är väl det som gäller för alla som är genuint intresserade, själva utgångspriset kommer det inte hända mycket med om det råkar vara det "alla" går och väntar på...
Så jag skippar de..