Bygg pedal i Götet på lördag! (17 okt).

Prata om effekter och pedaler
Användarvisningsbild
Chriller
VIP medlem

Bygg pedal i Götet på lördag! (17 okt).

Inlägg av Chriller »

Klistrar in lite reklam om en pedalbyggarworkshop med Moody (Albin) från Moodysounds, på Musikverkstan i Göteborg.

Moody Sounds Workshop!

Moody Sounds ByggsatsLördagen den 17 oktober kör vi en favorit i repris då vi arrangerar en workshop där du med en byggsats, en lödkolv och lite hjälp av Albin från Moody Sounds bygger ihop din alldeles egna förstklassiga effektpedal för gitarr eller bas.

Det finns en rad olika byggsatser att välja mellan och anmälningsavgiften är kort och gott att du köper en byggsats av oss. Alla produkter är av högsta kvalitet och du hittar hela sortimentet här

Antalet platser är begränsat! Anmäl dig snarast!

För mer info eller anmälan kontakta Johannes Holmblad på 031-145522 eller maila johannes.holmblad(snabela)musik-verkstan.se

Min koppling till detta event är endast att jag bor i samma hus som Musikverkstan och efter att jag träffade Moody på Glanshammar år 1 tycker jag att fler borde ta chansen att göra det. Grymt skön kille!

Sen har jag i och för sig två pedaler från Moodysounds också, och tycker att det är bra skit! Det gör inte saken sämre
Jomen. It's the Chriller.
Användarvisningsbild
Tössberg
Medlem++

Inlägg av Tössberg »

Jag är anmäld dit nu! Ska bygga en bas-fuzz.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
Skriv svar