"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller!
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Är en 18årig lundabo, spelar bas sens 4-5 år tillbaka, självlärd, tog första baslektionerna i skolan för 2 år sen. Spelat i flera band men just nu skriver eget material. Diggar hårdrock! men älskar att spela andra stilar på bas som blues,jazz och funk. Vill/försöker plugga bas i Usa till hösten...
Förutom bas så spelar jag fiol, elgitarr, piano och sjunger.
Hm..kan inte kommar på något mer att skriva, ja om det undras något så är det bara att fråga!(:
Leading Light
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=imATF-ZkoEc[/youtube] Fender 70's Precision Olympic White
EBS Multidrive och Multicomp
Korg Pitchblack
Ibanez Pd7 + Boss LS-2
Rocktron Hush Super C
Ampeg Svt-3 Pro, Svt410He, Svt115E
Välkommen!
Känns som att en till "kvinnas" "röst är mer än välkommen. Väldigt mans dominerat forum . Dem största musikerna är ju självlärda så inget fel i det inte.
Charlyee skrev:Om mig själv då..yau vad ska man skriva
Är en 18årig lundabo, spelar bas sens 4-5 år tillbaka, självlärd, tog första baslektionerna i skolan för 2 år sen. Spelat i flera band men just nu skriver eget material. Diggar hårdrock! men älskar att spela andra stilar på bas som blues,jazz och funk. Vill/försöker plugga bas i Usa till hösten...
Förutom bas så spelar jag fiol, elgitarr, piano och sjunger.
Hm..kan inte kommar på något mer att skriva, ja om det undras något så är det bara att fråga!(:
Då är du 91a antar jag?
Gott snack isf, det är jag med. Hårdrock är fint
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.