alrajt.. får man några bud eller?
Jag har nog bestämt att byten är off om det inte är något jag verkligen vill ha som ett digitaltrumset eller ett apogeeljudkort..
macahan skrev:alrajt.. får man några bud eller?
Jag har nog bestämt att byten är off om det inte är något jag verkligen vill ha som ett digitaltrumset eller ett apogeeljudkort..
Nä, det handlar ju mest om att jag insåg att anledningen till att jag gör mig av med den är att jag har för mycket saker som ligger på hög. Och då behöver jag ju inte egentligen ytterligare en sak på hög. För ditt byte är som byte i sig väldigt bra och det är du nog medveten om
Tänk när Urban fixat sina t-birdmickar, vad läckert det hade vart att byta ut micken i den här mot en sån! Och kanske fräsa ur för en till i stalläge också!
Basar: Två rosa, en ihålig gulrödsvart, en lång bakvänd svartbrun, en kort röd. Förstärkare: En stor blåsvart
Jag bör poängtera att det inte finns case, varken hard eller soft... Så det blir hämtning som gäller eller iallafall överlämnande i göteborg ev. karlstad.
fisk skrev:Hur länge pågår bugivningen? Och är 1200 fortfarande högst?
jadu.. jag har ett ev. bud på 1500 som jag inte fått bekräftat, men förutom det så är ju 1200 högst. 1500 ligger väl i regionen som jag hade funderat på..
tidsmässigt.. tja, är det en regelrätt budgivning så borde jag kanske sätta ett slutdatum. Men först var det ju en intressekoll så vi får se.