Säljer basen till förmån för en Ymmahamma TRB 6p.
Säljer även riggen (så vem vet vad jag ska med en bas till) som är en Eden WT 550 samt en Eden 4x10 XLT. för 7000: resp 6000:- eller bra bud.
Bilder finns under "förstärkare säljes".
Senast redigerad av bic den tor 29 okt 2009, 14:34, redigerad totalt 6 gång.
Fan vad segt. Har haft siktet inställt på en femma väldigt länge. Och när det dyker upp en sådan här, som jag ändå har haft i tankarna ett tag, till ett bra pris, dessutom bara någon mil ifrån mig så är det jäkligt segt att pengarna inte räcker.
Fender Custom Classic Jazz V
Squier Vintage Modified Jazz
Berntsson skrev:Fan vad segt. Har haft siktet inställt på en femma väldigt länge. Och när det dyker upp en sådan här, som jag ändå har haft i tankarna ett tag, till ett bra pris, dessutom bara någon mil ifrån mig så är det jäkligt segt att pengarna inte räcker.
Låter ju hemskt intressant det här, men huj vad långt bort den var. Någon som rent hypotetiskt vet vad det skulle kunna kosta att skicka till umeå utan onödig skadegörelse?
Så måste man bara bestämma om det är en fyra eller femma man vill ha..
Hur gör den sig som funkbas? Både finger och slap då.
Hmm.. Hmm..
Måste ta mig en väldigt seriös funderare nu kring pengar jag "typ" har. Och kolla fraktpriser/alternativ, men ifall sånt är relativt smidigt/odyrt så lutar det nog åt att jag vill ta den!
Bastanton skrev:Hmm.. Hmm..
Måste ta mig en väldigt seriös funderare nu kring pengar jag "typ" har. Och kolla fraktpriser/alternativ, men ifall sånt är relativt smidigt/odyrt så lutar det nog åt att jag vill ta den!
Om man paketerar basen ordentligt, så är det inga problem att skicka den med bussgods. 150 kr för frakten, kanske?
Bastanton skrev:Hmm.. Hmm..
Om man paketerar basen ordentligt, så är det inga problem att skicka den med bussgods. 150 kr för frakten, kanske?