Nu ska jag inte gå in och förstöra alls, jag har spelat på den mesa toppen och den är grymt bra, jag ville länge köpa den av Marcus men han vägrade att sälja den till mig då, men hosse inte byta bort din VBA mot den, jag tror du kommer att ångra det.
Nu ska jag inte gå in och förstöra alls, jag har spelat på den mesa toppen och den är grymt bra, jag ville länge köpa den av Marcus men han vägrade att sälja den till mig då, men hosse inte byta bort din VBA mot den, jag tror du kommer att ångra det.
Jag ska ju växla ner VBA400 till 200 watt hade jag tänkt men när nu läget finns att tjacka en "riktig" och optimerad 200-wattare känns det lite mer rätt. Du kan få köpa VBAn
Jag ska ju växla ner VBA400 till 200 watt hade jag tänkt men när nu läget finns att tjacka en "riktig" och optimerad 200-wattare känns det lite mer rätt. Du kan få köpa VBAn
Jag har redan en VBA med dito 4x12 låda, jisses vilket åka det är
Jag har redan en VBA med dito 4x12 låda, jisses vilket åka det är
Ja, det är fina grejer, men toppen är lite för krallig faktiskt känner jag. Men nu ska vi inte kladda mer här!
har tyvärr ingen replokal att testa den i för tillfället, så för er som vill han inspelningar av den kan det bli svårt. Får se om jag hinner upp till studion med den kanske.
byten är inte intressant, om det inte handlar om billiga saker och massor med pengar emellan.
MEN VAD I HELVETEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har letat efter en sån här i typ ETT HALVÅR och nu när jag verkligen INTE har pengar så säljer du en! Kunde du inte väntat EN månad?! Då har jag fan råd att betala den cash utan att ens nalla en krona från sparkontot
FreCKo skrev:MEN VAD I HELVETEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har letat efter en sån här i typ ETT HALVÅR och nu när jag verkligen INTE har pengar så säljer du en! Kunde du inte väntat EN månad?! Då har jag fan råd att betala den cash utan att ens nalla en krona från sparkontot