Rickenbacker 4003 [SÅLD] och Squier JV Jazz [SÅLD]

Säljesannonser om elbasar och akustiska basar
Skriv svar
gäst

Rickenbacker 4003 [SÅLD] och Squier JV Jazz [SÅLD]

Inlägg av gäst »

Annons #1:

Rickenbacker 4003 i kulören Fireglo. Tillverkad i juli 1998. 100% original inklusive hardcase som är smått skadat men fungerar.

Bild Bild Bild Bild Bild Bild

Pratabaspris: 16 000:-, billigare vid snabb affär.

SÅLD!

___________________________________________________________________________________________

Annons #2:

Squier JV i sunburst, från 1982 eller 1983. Hardcase (ej original) medföljer, blir nog ett Thomann tweed-hardcase.

Bild Bild Bild Bild Bild Bild

Pratabaspris: 8000:- (samma som jag köpte den för), lite billigare vid snabb affär.

SÅLD!

___________________________________________________________________________________________

Finns i Norrköping, kan skickas. Om det är något ni undrar över, så är det bara att fråga.
Senast redigerad av gäst den lör 28 nov 2009, 17:08, redigerad totalt 3 gång.
Användarvisningsbild
Geddan
VIP medlem

Inlägg av Geddan »

Så ska en Rick se ut!!
"Geddan - en av världens sämsta basister"
- Jan Hellman
Användarvisningsbild
Rix
Hedersmedlem
Kontakt:

Inlägg av Rix »

Så ska en annons se ut!
gäst

Inlägg av gäst »

Geddy_Lee skrev:Så ska en Rick se ut!!
Kunde inte sagt det bättre själv!
Rix skrev:Så ska en annons se ut!
:D

Nu har jag även lagt upp annonsen på vend och blocket. Kan tillägga att byten inte är intressant... men försöka duger. ;)
gäst

Inlägg av gäst »

BUMP.
Användarvisningsbild
Kim S
Medlem++

Inlägg av Kim S »

Så ska en Sunburst JB se ut!
Lado Superfalcon-2
Fender BG-29
SX P-bas
Ampeg B-100R (USA)
Ampeg PF-350 + TKS 112
Användarvisningsbild
the_great_alfonzo
Medlem+++

Inlägg av the_great_alfonzo »

Fedtosnygg jazzbas. Så snygg att jag ska försöka övertala mig själv till att behöva en..
TredoX
Medlem+

Inlägg av TredoX »

Som tidigare talar har påpekat.

Snygg annons och snygga basar. Så här borde alla annonser se ut.
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |

Karma Tree är bandet.
Användarvisningsbild
basmartin
Medlem+++

Inlägg av basmartin »

Du är säkert inte intresserad, men ifall du inte får sålt Jazzen så byter jag gärna Ladon mot den.. :)
Martinus Olai Gothenburgiensis

https://www.facebook.com/martinolssonbass/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.reverbnation.com/basmartin" onclick="window.open(this.href);return false;

Presentation: http://www.pratabas.se/viewtopic.php?t=1670" onclick="window.open(this.href);return false;
gäst

Inlägg av gäst »

Haha, vad härliga ni är. Känner mig faktiskt lite stolt över annonsen, tyckte att den blev riktigt stilig.
the_great_alfonzo skrev:Fedtosnygg jazzbas. Så snygg att jag ska försöka övertala mig själv till att behöva en..
Gör så, klart du ska ha jazzbas!
basmartin skrev:Du är säkert inte intresserad, men ifall du inte får sålt Jazzen så byter jag gärna Ladon mot den.. :)
Känns inte aktuellt med byte nu, men värt att ha i åtanke ändå. Har i och för sig aldrig testat en Lado, men behöver pengar i första hand.
Användarvisningsbild
kmo
Medlem++

Inlägg av kmo »

Förbenat snygga bägge två. Om du inte har sålt Squiern kan jag vara väldigt intresserad om ett tag.
Beror lite på vad som händer inom en snar framtid :roll:
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
Jellygoose
Medlem

Inlägg av Jellygoose »

hur är fret wear å sånt på JVn..? något som behöver bytas eller fixas (snart)?
gäst

Inlägg av gäst »

kmo skrev:Förbenat snygga bägge två. Om du inte har sålt Squiern kan jag vara väldigt intresserad om ett tag.
Beror lite på vad som händer inom en snar framtid :roll:
Noterat.
Jellygoose skrev:hur är fret wear å sånt på JVn..? något som behöver bytas eller fixas (snart)?
Banden är i gott skick. Finns lite slitage såklart, men inget märkbart. Finns mycket kvar, behövs knappast bytas på ett bra tag. Men jag är långt ifrån någon expert, så lita inte på mig haha.
gäst

Inlägg av gäst »

Fredags-bump! Det är flera som visat intresse, men ingen som kommit till skott än...
Skriv svar