Är detta bra grejer?
- Pyssling
- Medlem+
-
- VIP medlem
Den låter säkert hur bra som helst tror ja.
Hade inte betalat 4500.- för den dock..
Hade inte betalat 4500.- för den dock..
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- 200071
- Hedersmedlem
Jag har inte provat just den, men jag blir alltid överraskad över hur bra grejer Peavey gör/gjort!
Om det är denna eller en annan vet jag inte men det har varit en ute på annons länge och många gånger så den är nog inte helt lättsåld =prutläge.
Men denna är väl ren transistor till skillnad från T-max som är en kanonförstärkare med valbart rör i försteget.
Om det är denna eller en annan vet jag inte men det har varit en ute på annons länge och många gånger så den är nog inte helt lättsåld =prutläge.
Men denna är väl ren transistor till skillnad från T-max som är en kanonförstärkare med valbart rör i försteget.
- BBQV
- Forumvärd
-
- VIP medlem
Jag tycker ju oftast allt e för dyrt!BarbequeVillage skrev:Mycket pulver och ganska lättrattad. Jag gillar dem! Prisbilden har jag ingen koll på.

http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hassemannen
- Medlem
Gammalt peavey brukar vara bra typ tidigt 80-tal men sen blev det billighets historia av det.
Men samtidigt så är oftast bästa serierna i ett märke bra så varför inte chansa? Stick dit å prova.
Men samtidigt så är oftast bästa serierna i ett märke bra så varför inte chansa? Stick dit å prova.
Dansar runt ett vitt skelett
livet känns så fritt och rätt
bidragstagaren full och mätt
Heja Sweden vinner lätt!
livet känns så fritt och rätt
bidragstagaren full och mätt
Heja Sweden vinner lätt!
-
- Medlem+
Lite halvt offtopic.
Kan någon berätta vad groundlift gör? Är det att man kopplar förbi eq på lineouten? eller är jag ute och cyklar?
Kan någon berätta vad groundlift gör? Är det att man kopplar förbi eq på lineouten? eller är jag ute och cyklar?
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |
Karma Tree är bandet.
Karma Tree är bandet.
- Ahab
- Medlem+
Groundlift betyder att du bryter jorden ut mot XLR-kontakten för att förhindra jordslingor som ger brum.TredoX skrev:Lite halvt offtopic.
All these jokes have been pre-approved as funny by me.
-
- Medlem+
Ahab skrev:Groundlift betyder att du bryter jorden ut mot XLR-kontakten för att förhindra jordslingor som ger brum.TredoX skrev:Lite halvt offtopic.
Ahh okej!
Såg att det hette post eq, det jag menade ^^
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |
Karma Tree är bandet.
Karma Tree är bandet.