Det har du helt rätt iTarzan08 skrev:inte helt lätt att ge sig på att sneknulla sitt egna jäkla... !Paalsson skrev:Aesthetica skrev:Va du äger mig.Samuel V skrev:Jag med! En Fender, från sextitalet som jag ska köpa istället för en unicorn!Ale skrev:Jag vill ha en P-bas.
Felciteringstråd
-
- Medlem+
- Dramo
- VIP medlem
- Cuba
- VIP medlem
-
- Medlem+++
- Tössberg
- Medlem++
-
- Medlem+++
-
- Medlem+++
- Tössberg
- Medlem++
Det måste varit dyr frukost. Nu kan du inte ha råd med en unicron längre, bäst du överlåter kontran till mig helt gratis så du kan hyra ut ett rum och tjäna pengar.Samuel V skrev:Det åt jag till frukost. Tyvärr gick jag upp 134 kg av den rejäla portionen.Tössberg skrev:SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM EGGS SPAM!Samuel V skrev: Jag har blivit antastad.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
-
- Medlem+++
But I has Autobot!Tössberg skrev:Det måste varit dyrt farvatten. Nu kan du inte ha råd med en Galvatron längre, bäst du överlåter Starscream till mig helt gratis så du kan hyra ut Scorponock och tjäna pengar.Samuel V skrev:Det åt jag till frukost. Tyvärr gick jag upp 134 kg av den rejäla portionen.Tössberg skrev:SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM EGGS SPAM!Samuel V skrev: Jag har blivit antastad.
- Tössberg
- Medlem++
Det hoppas jag inte för din skull.Samuel V skrev:But I has AIDS!Tössberg skrev:Det måste varit dyrt farvatten. Nu kan du inte ha råd med en Galvatron längre, bäst du överlåter Starscream till mig helt gratis så du kan hyra ut Scorponock och tjäna pengar.Samuel V skrev:Det åt jag till frukost. Tyvärr gick jag upp 134 kg av den rejäla portionen.Tössberg skrev:SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM EGGS SPAM!Samuel V skrev: Jag har blivit antastad.
Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
-
- Medlem+++
Nu går du för långtTössberg skrev:Det hoppas jag inte var ett dåligt knull?Samuel V skrev:But I has AIDS!Tössberg skrev:Det måste varit dyrt farvatten. Nu kan du inte ha råd med en Galvatron längre, bäst du överlåter Starscream till mig helt gratis så du kan hyra ut Scorponock och tjäna pengar.Samuel V skrev:Det åt jag till frukost. Tyvärr gick jag upp 134 kg av den rejäla portionen.Tössberg skrev:SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM EGGS SPAM!Samuel V skrev: Jag har blivit antastad.

- Tössberg
- Medlem++
Samuel V skrev:Jo, det var det! Jag är besviken!Tössberg skrev:Det hoppas jag inte var ett dåligt knull?Samuel V skrev:But I has AIDS!Tössberg skrev:Det måste varit dyrt farvatten. Nu kan du inte ha råd med en Galvatron längre, bäst du överlåter Starscream till mig helt gratis så du kan hyra ut Scorponock och tjäna pengar.Samuel V skrev:Det åt jag till frukost. Tyvärr gick jag upp 134 kg av den rejäla portionen.Tössberg skrev:SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM EGGS SPAM!Samuel V skrev: Jag har blivit antastad.![]()
Så kan det gå. Jag har ju sagt åt dig att använda kondom.
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
-
- Medlem+++
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
- Cuba
- VIP medlem
-
- Medlem+++
- Cuba
- VIP medlem
Intressant jobb. Vad krävs det för utbildning?Samuel V skrev:Och jag tvättar elefanttestiklar hela dagarna.Cuba skrev:Jag är en saxisk härförare, Feolach!Tarzan08 skrev:Och jag tycker du smakar glögg!Cuba skrev:Samuel, vi är många här på PRATABAS som tycker du är en varm och fin människaSamuel V skrev:Om en transexuell man plötsligt börjar tända på kvinnor så ska han anses som lesbisk.
- Tarzan08
- Medlem++
- Tössberg
- Medlem++
Säkert extra billigt, han är nog hårdhänt.Tarzan08 skrev:Special price for you my friend!Cuba skrev:Intressant jobb. Vad kostar det att ta hand om mina dankar nu på tisdag?Samuel V skrev: Och jag tvättar elefanttestiklar hela dagarna.