Nya blänkande mickar:D

Prata om justeringar, reparationer och basbyggen
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Kontakt:

Nya blänkande mickar:D

Inlägg av saft »

Nu har jag suttit uppe hela natten, fräst ur platts för mickarna, å borrat å härjat. å lödit å lödit om och stoppat en enkel on/off på min epi tbird:D

Den ser snügg ut i alla fall. Får man väll se hur mickarna låter sen då, haha....:P

Bild

Bild
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Inlägg av BBQV »

En klar förbättring! Snyggt jobbat Saft!
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
macahan
Medlem+++

Inlägg av macahan »

ballt! vad är det där för fräsiga mickar?? jag har säkert missat en tråd eller nåt.
RolleHarris
Medlem++

Inlägg av RolleHarris »

Yeah Skitsnyggt :) Ser ut att låta bra också :)
YZZ
Medlem++

Inlägg av YZZ »

macahan skrev:ballt! vad är det där för fräsiga mickar?? jag har säkert missat en tråd eller nåt.
Nejdå..

Jag bytade dom med saft nyligen så det var jag som hade dom innan.. :)
Fast jag har ingen aning om vad det är för mickar..
Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.

YZZ
TredoX
Medlem+

Inlägg av TredoX »

Snyggt!

btw. såg att din band hade en klisterlapp på muggen på black sheep i solna. Länge sen ni lirade eller?
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |

Karma Tree är bandet.
Gäst
Kontot är inaktiverat

Inlägg av Gäst »

läckert!
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av saft »

TredoX skrev:Snyggt!

btw. såg att din band hade en klisterlapp på muggen på black sheep i solna. Länge sen ni lirade eller?
Jao, de va väll i april vi spelade där. Fast dom tog bara in 150pers, så de va mer än dubbelt så mycke utanför, kom Polis å skingrade å härjade utanför medans vi spelade fick jag höra...Sen gick alla å sket i dom tre banden efteråt:D *skryyyyt*
Då kände vi oss skittuffa!:D Firade med maaassa öl å blev osams med alla vakterna på Harry B James eller vad de heter

Bra ställe dedär BlackSheep!
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
Skriv svar