och vad kan då vara lämpligare än att pilla med detta:
Försenad julklapp till mig själv som jag inhandlade på Musikverkstan i Göteborg igår
Lackade boxen i en vacker brandgul/orange nyans igår, så ikväll ska jag sniffa lödtenn och avnjuta en kall Innis & Gunn eller två.
Schatz jazz
EHX Battalion
Fender Bassman TV Twelve
Efter en heldag i mellandagsreans Göteborg var det snarare utmattning än tålamod som satte stopp för mig. Lackeringen tog cirka tio minuter fördelat på tre timmar så jag hann vila upp mig ordentligt mellan varven
Schatz jazz
EHX Battalion
Fender Bassman TV Twelve
Förstår precis vad du menar, men mina nerver var söndertrasade efter en dag i storstan. Är uppvuxen i Lillpite, en liten by med 900 invånvare två mil utanför Piteå, och bor nu i Vara med 16000 i hela kommunen så det är fortfarande en chock att se mer än 50 olika människor på en dag
Schatz jazz
EHX Battalion
Fender Bassman TV Twelve
Hrodvitner skrev:Förstår precis vad du menar, men mina nerver var söndertrasade efter en dag i storstan. Är uppvuxen i Lillpite, en liten by med 900 invånvare två mil utanför Piteå, och bor nu i Vara med 16000 i hela kommunen så det är fortfarande en chock att se mer än 50 olika människor på en dag
Den är riktigt härlig den där pedalen, också byggt mig en !
Lustigt att det tog mig fyra gånger så lång tid att måla lådan som att bygga ihop resten!
Här kommer lite dåliga mobilbilder!