Om det inte ordnades igf så tror jag at jag oxå har en , det finns kaffe i Sollentuna med ....
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Jag kan avslöja så mycket som att både Anli och hans svärmor är inblandade i den här historien också, inte bara jag och Pitepojken (han föredrar att vara anonym) alltså.
"If you reach perfection your standards are too low."
BarbequeVillage skrev:Jag kan avslöja så mycket som att både Anli och hans svärmor är inblandade i den här historien också, inte bara jag och Pitepojken (han föredrar att vara anonym) alltså.
Dramatiken tätnar: 2 män, en pitepojk och en svärmor...
BarbequeVillage skrev:Jag kan avslöja så mycket som att både Anli och hans svärmor är inblandade i den här historien också, inte bara jag och Pitepojken (han föredrar att vara anonym) alltså.
Bellman, då?
Han höll i kameran.
hahaha...
dags att leta på några suspekta sidor nu då?
youtube är såklart uteslutet
Bellman, då?
Han höll i kameran.
hahaha...
dags att leta på några suspekta sidor nu då?
youtube är såklart uteslutet
Du får nog behålla byxorna på ett tag till. Jag tror Rolle ska kvalitetsgranska materialet först och det lär ju ta ett tag.
Roland skrev:Räknar med att vara klar runt trettonhelgen med hela filmmaterialet...
Med kommentarer?
Jepp, jobbar med ett kommentatorsspår just nu...
"Jaha, här runt 9:30 ser ni hur Perra står för vridmomentet, Anneli styr med stor finess och Pitepojken ser synnerligen plågad ut... Bakom Perra står svärmor och behandlar honom svärmoderligt medelst piska och fula ord"